بازداشت ۱۵ هزار فلسطینی از زمان عملیات طوفان‌الاقصی

منابع وابسته به رژیم صهیونیستی اعلام کردند که هزاران نفر از مردم غزه پس از عملیات طوفان‌الاقصی به دست نظامیان صهیونیست بازداشت شده‌اند.
کد خبر: ۶۶۰۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۵ - 12April 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفا‌ع‌پرس، منابع وابسته به رژیم صهیونیستی اعلام کردند که هزاران نفر از مردم غزه پس از عملیات طوفان‌الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه ۱۴۰۲) به دست نظامیان صهیونیست بازداشت شده‌اند.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در این زمینه نوشت: اسرائیل پس از هفتم اکتبر گذشته، ۱۵ هزار نفر از مردم را در داخل خط سبز (اراضی سال ۱۹۴۸) بازداشت کرده و آنها را تحت بازجویی قرار داده است.

یدیعوت آحارونوت گزارش داد: تحقیقات و بازجویی اسرائیل روشن ساخت که کارگران فلسطینی، اطلاعاتی در اختیار حماس برای انجام عملیات طوفان‌الاقصی قرار نداده‌اند.

این رسانه صهیونیستی نوشت: مقامات اسرائیلی اسامی نیروهای حماس که در عملیات طوفان‌الاقصی شرکت کرده و تحت بازداشت قرار گرفته یا به دست اسرائیل کشته شده‌اند را مورد بررسی قرار داده که در میان آنها هیچ کارگری نبود که در داخل خط سبز فعالیت داشته باشد.

رژیم صهیونیستی پس از هفتم اکتبر شمار زیادی از کارگران فلسطینی را اخراج کرد. کارگران فلسطینی که از سرزمین‌های اشغالی به غزه اخراج شدند، گفتند که مقامات رژیم صهیونیستی آنها را برهنه، شکنجه و در قفس زندانی کرده و مورد ضرب و شتم شدید قرار داده‌اند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار