به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاعپرس، «سید امیرحسین قاضیزاده هاشمی» معاون رئیسجمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی دیدار نوروزی خود با مدیران ارشد بیمه دی که در ساختمان مرکزی بنیاد شهید برگزار شد، اظهار داشت: در نشستهایی که با خانوادههای معظم شهدا و ایثارگران برگزار شده، آنچه به طور محسوس قابل درک و مشاهده است، افزایش میزان رضایتمندی از بیمه دی است.
وی افزود: اقدامات و فعالیتهای شرکت بیمه دی به ویژه در دورهی اخیر مدیریتی به شکلی چشمگیر و فزاینده رو به اصلاح و بهبود بوده که این موضوع نشان از تلاش جهادگونهی تمامی سطوح این شرکت دارد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بیتردید کوشش مجموعهی بیمه دی در جهت رضایتمندی خانوادهی ایثار و شهادت از نظر پروردگار متعال پنهان نمانده و این تلاشها موجب عزت و برکت بوده است. چنانچه حضور بیمه دی در نمایشگاه آخرین اقدامات و دستاوردهای بنیاد شهید که در روزهای پایانی سال گذشته برپا شد، نظر رئیس جمهور، وزرا و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیگر شخصیتهای کشوری و لشگری را به خود معطوف نمود و مایهی آبرومندی در دولت شد.
وی با تاکید بر آنکه بیمه دی با ۷۰ هزار بار مراجعه خانوادههای شهداء و ایثارگران به مراکز درمانی طرف قرارداد خود در طول یک روز، در خط مقدم خدمترسانی به خانوادهی ایثار و شهادت قرار دارد، خاطرنشان کرد: علاوهبر خدمات درمانی بیمه دی، آنچه در این مجموعه مورد اهتمام است، احترام و تکریم این قشر معظم است که امید است، این رویکرد، تقویت و ماندگار شود.
قاضیزاده هاشمی ادامه داد: تمامی این توفیقات در حالی است که شرایط پرداختی بنیاد به بیمه دی نسبت به سنوات و ادوار گذشته تغییر چندانی نکرده، اما آنچه موجب این سطح از خدمترسانی و این میزان از رضایتمندی شده، تغییر نگاه و روحیهی جهادگونه ایست که طی دورهی جدید مدیریتی بیمه دی، به این شرکت دمیده شده است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با توجه به رویکردهای دیجیتالی بیمه دی در طراحی فرآیندها و نیز انجام امور تحقیقی و پژوهشی در این شرکت، اطلاعات درمانی خانوادههای معظم ایثارگری، جمعآوری، دستهبندی و شفاف سازی شده و با همکاری حوزهی بهداشت و درمان بنیاد، جهتدِهی و برنامهریزی دقیقتری نسبت سلامت و درمان این قشر معزز صورت گیرد.
انتهای پیام/ 112