کارشناس مسائل غرب‌آسیا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد:

ترس و وحشت در سرزمین‌های اشغالی

صدرالحسینی گفت: در طول ۱۰ روز گذشته که مقامات ارشد جمهوری اسلامی موضوع تنبیه رژیم صهیونیستی را به دلیل جنایت حمله تروریستی به ساختمان کنسولگری کشورمان بیان کردند، زندگی معمولی برای سران و مقامات رژیم صهیونیستی و ساکنان سرزمین فلسطین اشغالی بسیار دشوار شده است.
کد خبر: ۶۶۱۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۵ - 14April 2024

صدرالحسینی: تحقق تنبیه رژیم صهیونیستی مسئله‌ای حتمی است«سید رضا صدرالحسینی» کارشناس مسائل غرب‌آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، با اشاره به فرمایش امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی اشتباه کرد؛ باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد، اظهار داشت: با توجه به تاکید مجدد رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص حتمی و قطعی بودن تنبیه رژیم صهیونیستی به دلیل تجاوز به مرکز دیپلماتیک جمهوری اسلامی در دمشق در نماز عید فطر اخیر، این مسئله موجب افزایش وحشت سران و مقامات رژیم صهیونیستی و ساکنان سرزمین فلسطین اشغالی شده است.

صدرالحسینی افزود: در طول ۱۰ روز گذشته که مقامات ارشد جمهوری اسلامی موضوع تنبیه رژیم صهیونیستی را به دلیل جنایت حمله تروریستی به ساختمان کنسولگری کشورمان بیان کردند، زندگی معمولی برای سران و مقامات رژیم صهیونیستی و ساکنان سرزمین فلسطین اشغالی بسیار دشوار شده است.

کارشناس مسائل غرب‌آسیا ادامه داد: در روز‌های اخیر تعداد قابل توجهی از ساکنان سرزمین فلسطین اشغالی در پناهگاه‌ها زندگی می‌کنند، فروشگاه‌های بزرگ بسیاری از اجناس روزمره خودشان را به دلیل هجوم ساکنان برای خرید مواد غذایی و لوازم بهداشتی به اتمام رسانده‌اند، حتی آب آشامیدنی و لوازم بهداشتی نایاب شده است.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها در اکثر نقاط سرزمین‌های فلسطین اشغالی تعطیل شده است و مدارس امکان ادامه فعالیت‌های روزمره خودشان را ندارند و بسیاری از ادارات و سازمان‌ها ساعات محدودی از شبانه روز را به خدمت‌رسانی مشغول هستند و کار‌های اداری رژیم صهیونیستی به تعطیلی منجر شده است.

صدرالحسینی اضافه کرد: حال با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، این وضعیت در داخل سرزمین‌های فلسطین اشغالی تشدید شده است و همچنان شرایط ابهام در زندگی معمولی در این سرزمین حاکم است. به نظر می‌رسد این بخشی از سیلی تنبیه کننده‌ای است که قرار است رژیم صهیونیستی با آن روبرو شود.

کارشناس مسائل غرب‌آسیا عنوان کرد: بر اساس آنچه که خواست عمومی است که در افکار عمومی و شعار‌های آن‌ها است و همچنین در بیانات مقامات ارشد جمهوری اسلامی بیان شده است به نظر می‌رسد که در سطح کشور از مسئله ضرورت تنبیه رژیم صهیونیستی عبور کردیم و تحقق این مسئله حتمی است و در ارتباط با ضرورت آن تمامی مقامات تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر در کشورمان با حمایت همه‌جانبه افکار عمومی به نتیجه ویژه رسیدند که این اقدام ضروری است و باید انجام شود.

وی تصریح کرد: این در حالی است که نحوه، عمیق، سطح و چگونگی این تنبیه برعهده تصمیم‌گیران منافع ملی کشور است که با توجه به تمامی مصالح و منافع ملی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار