مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام:

هدف رژیم صهیونیستی براندازی دین و انسانیت است

حجت‌الاسلام «کریمی» گفت: کشور‌های اسلامی باید نسبت به خطر رژیم صهیونیستی آگاه و هوشیار باشند، زیرا هدف این رژیم براندازی دین و انسانیت است.
کد خبر: ۶۶۱۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳ - 14April 2024

هدف اسرائیل براندازی دین و انسانیت استحجت‌الاسلام والمسلمین «احمد کریمی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ایلام اظهار داشت: کشور‌های اسلامی می‌بایست نسبت به خطر رژیم صهیونیستی آگاه و هوشیار باشند، زیرا هدف اسرائیل براندازی دین و انسانیت است.

وی افزود: دیشب با تدبیر به موقع و صحیح مقام معظم رهبری شاهد ضربه زدن و سیلی محکمی از طرف نظام جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی بودیم.

حجت‌الاسلام کریمی با اشاره به حمله به پایگاه‌های نظامی اسرائیل عنوان کرد: این حملات دارای پیام مهمی است و آن هم این است که نظام جمهوری اسلامی ایران در دفاع از خاک و مراکز متعلق به ما در کشور‌های دیگر تمام توان خود را به کار می‌گیرد و اگر هم تعرضی صورت بگیرد با پاسخ سختی در انتظار آن‌ها خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام خاطرنشان کرد: پیروزی به دست آمده متعلق به تمام آزادی خواهان جهان و ملت‌های ستم‌دیده‌ است که توسط اراده قوی ملت ایران صورت پذیرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها