جانشین تیپ 12 قائم سمنان خبر داد:

برگزاری تمرینات تاکتیکی گردان‌های امام حسین (ع) در استان سمنان

جانشین تیپ 12 قائم آل‌محمد (عج) استان سمنان از برگزاری تمرینات تاکتیکی گردان‌های امام حسین (ع) در این استان با حضور اعضای گردان‌ها خبر داد.
کد خبر: ۶۶۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲ - 13January 2016

برگزاری تمرینات تاکتیکی گردان‌های امام حسین (ع) در استان سمنان

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،ابوالفضل پریمی ظهر امروز در جمع مسئولان عملیات گردانهای امام حسین (ع) استان سمنان اظهار داشت: مهمترین هدف از اجرای تمرینهای تاکتیکی گردانی برای یک یگان نظامی، تقویت حس ایثار در اجرای منسجم مأموریت و افزایش اعتماد به نفس بهمنظور آمادگی هرچه بیشتر برای اجرای مأموریتهای سخت است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با اجرای درست این مأموریت، آمادگی فردی و گروهی را افزایش داده و نیروها بتوانند با تمرین موارد زندگی در شرایط سخت، نواقص و کمبودهای احتمالی را مرتفع کنند.

جانشین تیپ 12 قائم آلمحمد (عج) استان سمنان بیان داشت: در این مأموریت، در نظر داریم با عملیاتی کردن امکانات و تجهیزات شامل تجهیزات عملیاتی، آمادی، ترابری، ملزومات و تسلیحات برای اجرای مأموریتها، آمادگی لازم را به دست آوریم.

پریمی عنوان کرد: در این تمرینات، با دفاع پدافند ثابت منطقهای و مقابله با هلیبرن احتمالی، ابعاد مختلف دفاع برابر هجوم هوایی و زمینی بهصورت میدانی و جدی بررسی میشود.

منبع:فارس

نظر شما
پربیننده ها