امام جمعه موقت بیرجند:

مردم جهان با انقلاب اسلامی به بیداری رسیدند

حجت‌الاسلام «رحیم‌آبادی» انقلاب اسلامی را زمینه‌ساز بیداری و آزادی‌خواهی ملت‌های مظلوم دانست و گفت: مردمی که فرعون‌ها و نمرودهای زمان آن‌ها را زیر پاهای استکباری خود مچاله می‌کردند با انقلاب اسلامی ما بیدار شدند انقلابی که توسط رهبری آگاه و بصیر و مردمی آگاهی و پا در رکاب رقم خورد.
کد خبر: ۶۶۱۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۵ - 14April 2024

انقلاب اسلامی زمینه‌ساز بیداری ملت‌های مظلوم است/ نباید از دشمنان هراس داشته باشیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام «مهدی رحیم‌آبادی» امام جمعه موقت بیرجند امروز (یکشنبه) در اجتماع مردم شهر بیرجند در حمایت از اقدام تنبیهی دلاورمردان سپاه علیه رژیم صهیونیستی و به شکرانه «وعده صادق» خطاب به مردم، اظهار داشت: امروز روزی است که دشمنان شما مأیوس شده و نباید از آن‌ها هراس داشته باشید.

وی ضربه بزرگ الهی غیورمردان انقلابی ایران اسلامی بر صورت نحس استکبار جهانی و پاسخ به ددمنشی‌های مستمر آن‌ها را تبریک گفت و بیان داشت: این پیروزی و اقدام میان راهی و ابتدایی برای اضمحلال این غده سرطانی و ایاد نحس استکبار جهانی امروز رقم خورد.

امام جمعه موقت بیرجند تبیین کرد: دشمنانی که یک روز از بیت‌المال مردم ایران اسلامی حداکثر استفاده را می‌کردند و اینجا حیاط خلوت آن‌ها بود، اکنون کارشان به اینجا رسیده و کسانی که بنا داشتند «از نیل تا فرات» را بگیرند امروز در لانه‌های خود مخفی می‌شوند.

حجت‌الاسلام رحیم‌آبادی با اشاره به اینکه امروز مسیر، مسیر صحیح و امامت و ولایت است که امتی بصیر و پا در رکاب دارد، افزود: این مسیر خدا، قرآن و تنها ولی امر خدا نیست بلکه مسیر ولی امری است که باید امت در کنار و در رکاب او بصیر، آگاه و صبور باشند.

وی انقلاب اسلامی را زمینه‌ساز بیداری و آزادی‌خواهی ملت‌های مظلوم دانست و گفت: مردمی که فرعون‌ها و نمرودهای زمان آن‌ها را زیر پاهای استکباری خود مچاله می‌کردند با انقلاب اسلامی ما بیدار شدند انقلابی که توسط رهبری آگاه و بصیر و مردمی آگاهی و پا در رکاب رقم خورد.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن و توطئه‌های آنان در عرصه‌های مختلف، تبیین کرد: همچنان که سربازان انقلابی ما امروز پوزه دشمن را در فیزیک جغرافیا به خاک کشیدند ضرورت دارد در عرصه‌های بصیرتی و آگاهی‌بخشی نیز نقش‌آفرینی لازم ‌را داشته و با اتحاد و فرمانبرداری از رهبر انقلاب شاهد شکوفایی انقلاب، تربیت انقلابی جوانان و نوجوانان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار