سردار یزدی در نشست خبری:

عربستان فکر می‌کند دست آهنین آمریکا در غرب آسیاست/ اقتدار نظام در برابر دشمنان بیرونی و داخلی

معاون حقوقی و امور مجلس سپاه گفت: نگاه آمریکا و صهیونیست‌ها و همچنین کشورهای ضعیف و خودفروخته به منطقه، ازجمله عربستان که فکر می‌کند دست آهنین آمریکا در غرب آسیاست، باعث ناامنی منطقه شده است.
کد خبر: ۶۶۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱ - 12January 2016

عربستان فکر می‌کند دست آهنین آمریکا در غرب آسیاست/ اقتدار نظام در برابر دشمنان بیرونی و داخلی

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار محمدرضا یزدی معاون حقوقی و امور مجلس سپاه در نشستی با خبرنگاران که پیش از ظهر امروز به مناسبت در پیش بودن یادواره شهدای سپاه تهران با عنوان «مهاجرین دوکوهه ـ مدافعین حرم» برگزار شد، گفت: امسال با توجه به حساسیتهای موجود در منطقه و حضور عوامل آمریکایی ـ صهیونیستی در اطراف ایران و هم چنین عوامل تکفیری که به دنبال سیاه کردن چهره اسلام هستند، یادواره شهدا را با هدف حمایت از مدافعین حرم با عنوان «مهاجرین دوکوهه ـ مدافعین حرم»، برگزار میکنیم.

وی با اشاره به اینکه این مراسم پنج شنبه 24 دی بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینه فاطمه الزهرا(س) سپاه تهران بزرگ برگزار می شود، افزود: کسانی که اکنون به عنوان شهدای مدافع حرم میشناسیم، اغلب کسانی هستند که نسل چهارم انقلاب محسوب میشوند؛ این عزیزان اگر چه تجربه حضور در دفاع مقدس را نداشتند، اما در صحنه دفاع سخت از اسلام حضور یافتند و در کنار سردارانی همچون شهید همدانی به دفاع از اسلام و حرم اهل بیت(ع) مشغول هستند.

معاون حقوقی و امور مجلس سپاه با بیان اینکه باید روند این حرکت مدافعین حرم را برای مردم بازگو کنیم که چگونه این عزیزان برای دفاع از اسلام حد و مرزی نمیشناسند، تأکید کرد: امروز یک مقصد و مقصود باطل را در ذهن سعودی ها با اقداماتی که در کشتن مردم بی دفاع یمن صورت می گیرد، میبینیم؛ در حالی که مدافعین حرم که با درخواست دولت های عراق و سوریه حضور یافتند و در دفاع از حرم اهل بیت(ع) به نیروهای مردمی و ارتش این کشورها کمک مستشاری می کنند، از شلیک به کسانی که در اسارت داعشی ها هستند، خود داری میکنند.

وی ادامه داد: اگر این روحیه بین مدافعین حرم نبود، بدون شک ماجرای عراق و سوریه تاکنون پایان یافته بود.

سردار یزدی اضافه کرد: نگاه آمریکا و صهیونیستها و همچنین کشورهای ضعیف و خودفروخته به منطقه، از جمله عربستان که فکر میکند دست آهنین آمریکا در غرب آسیاست، باعث شده تا این منطقه ناامن شود.

وی اظهار همچنین اظهار داشت: به همین علت در مراسم یاد شده سعی میکنیم برای مردم حقیقت ماجرا و علت حضور مدافعین حرم در آن سوی مرزهای کشورمان را بازگو کنیم و اینکه برای جلوگیری از تجاوز دشمن به میهن اسلامیمان، ناگزیریم در دفاع از اسلام و نیز حرم اهل بیت(ع) در عراق و سوریه حضور مستشاری داشته باشیم.

معاون حقوقی و امور مجلس سپاه تصریح کرد: بنابراین چنانچه امروز در ایران امنیت داریم، برای این است که در داخل و خارج از اقتدار خوبی در برابر دشمنان و عوامل وابسته به آنها داریم.

وی در پایان با بیان اینکه در مراسم «مهاجرین دوکوهه ـ مدافعین حرم» از خانواده 51 شهید مدافع حرم تهران نیز تجلیل صورت میگیرد، گفت: برای شرکت در مراسم یاد شده از سفرای عراق، سوریه و یمن که در کشورمان حضور دارند دعوت به عمل آوردیم؛ همچنین در این برنامه که با خاطرهگویی دو نفر از عزیزانی که در دوران دفاع مقدس و در دفاع از حرم اهل بیت(ع)، حضور داشتند، توأم خواهد بود، کتاب «پیغام ماهیها» هم که حاوی مطالبی پیرامون شهید همدانی است، به عموم میهمانان هدیه داده میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار