امام جمعه تایباد:

عملیات «وعده صادق» مقدمه نابودی اسرائیل شد

حجت‌‌الاسلام ملکی گفت: این رویداد مهم جهان را به سمتی سوق می‌دهد که این رژیم کودک‌کش و سفاک ریشه‌کن شود و موجب شادمانی بشریت شود.
کد خبر: ۶۶۱۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۷ - 14April 2024

عملیات «وعده صادق» مقدمه نابودی اسرائیل شدبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین «حسین ملکی» امام جمعه تایباد در اجتماع مردمی حمایت از پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی که در تایباد برگزار شد، اظهار داشت: عملیات شب گذشته که با رمز مقدس یا رسول الله (ص) انجام شد، کاخ مستکبران را به لرزه درآورد و مستضعفان را شادمان کرد.

وی افزود: عزیزی در غزه می‌گفت، پس از شش ماه به آرامش رسیدیم، این امنیت است. کشوری مقتدر است که در راه تعالی خود احساس ذلت نکرده و به جای آن احساس شجاعت و قدرت داشته باشد.

امام جمعه تایباد گفت: این رویداد زیبا که جهان را در آستانه یک پیچ تاریخی قرار داده و به سمتی می‌رود که ریشه این رژیم کودک‌کش و سفاک را از نقشه جهان حذف کند، باعث شادمانی بشریت شد، زیرا دنیا از این رژیم‌ خبیث به شدت ناراحت است.

حجت‌‌الاسلام ملکی اضافه کرد: حضرت زهرا (س) در فلسفه جهاد می‌فرمایند، «جهاد عزت‌بخش که دشمن از مسلمانان حساب ببرد، ملتی که دشمن از آن بترسد، مقتدر است و پایه ملت ما علم، جهاد و تقوا است» و این سه کلمه رمز و راز استقلال و شرف ما است‌.

وی تصریح کرد: دفاع امری فطری، وحیانی و انسانی است، خداوند در آیات ۳۹ و ۴۰ سوره مبارکه حج، ما را به جهاد فرا می‌خواند، یعنی مسلمانان در مقابل دشمن نباید بی‌تفاوت باشند و از او حساب ببرند، امروز به برکت وحدت دنیا از قدرت ما ترسید، مظلومان باید از خود و دیگر مظلومان در مقابل مستکبر دفاع کنند.

امام جمعه شهرستان تایباد تاکیدکرد: عملیات دیشب فرح‌بخش بود و باعث شد ملت ما تا صبح در خیابان خوشحالی کند، نیروی هوافضای سپاه اقدام شایسته‌ای انجام داد و باید از این نیرو تقدیر کرد؛ ما به فرماندهی کل قوا افتخار می‌کنیم.

حجت‌‌الاسلام ملکی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی شجاعت و قدرت را از جد خود گرفته‌اند و در مقابل جهانخواران به‌گونه‌ای عمل می‌کنند که همگان را به ترس واداشته است و جهان اسلام و دنیای مستضعفان را شادمان کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار