فرمانده سپاه خراسان جنوبی:

بسیج سازندگی با نگاه جهادی و گره‌گشایی از مردم وارد عرصه می‌شود

سردار «مهدوی» گفت: بسیج سازندگی با نگاه جهادی، مقدس، آخرتی و گره‌گشایی از مردم وارد عرصه می‌شود.
کد خبر: ۶۶۱۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴ - 15April 2024

«پشتوانه مردمی» بزرگ‌ترین سرمایه انقلاب اسلامی است/ روحیه جهادی؛ رمز پیروزی انقلاب اسلامیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، سردار پاسدار «محمدرضا مهدوی» فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی امروز (دوشنبه) در دیدار با نیروهای سازمان بسیج سازندگی استان، اقدام خوب سپاه در برابر رژیم صهیونیستی را یادآور یاد و خاطرات دوران دفاع مقدس دانست و بیان داشت: عملیاتی که انجام گرفت در طول تاریخ ایران و نوع خودش بی‌سابقه بود که ایران بتواند به تمام جبهه استکبار حمله کند.

وی با اشاره به اینکه این موضوع اقتدار، شجاعت، رشادت، دلاورمردی و بزرگ‌منشی این مجموعه که نشأت گرفته از اقلاب اسلامی است را می‌رساند، افزود: وقتی با تفکر انقلابی حرکت کنیم و رهبری انقلابی در رأس داریم نه پادشاهی بزدل، نتیجه این می‌شود‌ که در برابر بزرگترین ابرقدرت‌ها و استکبار جهانی بدون کوچکترین ترسی و تأثیرپذیری از کشورهای دیگر و به شکل مستقل رهبر فرزانه ما تصمیم می‌گیرد و ملت بزرگوار و نیروهای مسلح این فرمان را اجرا می‌کند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه از امروز به بعد نگاه دنیا و کشورها به ما عوض خواهد شد، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی قبل از این رجزخوانی داشت و به قدرت پوشالی خود مغرور بود، هیچ کشوری را قبول نداشت و طی ماه‌های گذشته ۳۵ هزار انسان (زن، مرد و بچه) را به خاک و خون کشید و این یعنی هیچ بویی از انسانیت نبردند.

سردار مهدوی از آمادگی لازم برای از بین بردن رژیم صهیونیستی برای همیشه در صورتی که دوباره دست از پا خطا کنند خبر داد و تصریح کرد: در محاسبات دچار اشتباه نشویم که ما چون موشک داریم پیروز شدیم نه، موشک را همه از جمله اسرائیل و آمریکا هم دارند؛ موشک به عنوان یک پارامتر برای کشور به حساب می‌آید اما برای حاکمیت کافی نیست، پشتوانه مردمی برای حاکمیت مهم است.

وی تصریح کرد: مردمی بودن حاکمیت مستقر در ایران باعث شده که در همه‌ی فشارها و مشکلاتی که وجود دارد ولی حاکمیت و انقلاب اسلامی مسیر خود را مقتدرانه طی می‌کند و اگر در اقدام صورت گرفته در مقابل رژیم صهیونیستی موفقیتی داشتیم برخواسته از حمایت مردمی و انقلاب مردمی است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ثابت کرد که ملت به تنهایی بالاتر از موشک است و ما این را در هشت سال دفاع مقدس درک کردیم، افزود: از زمان رهبری امام خمینی (ره) تا رهبری امام خامنه‌ای همواره حفظ ملت و پشتوانه مردمی انقلاب اسلامی مورد تأکید قرار گرفته است.

سردار مهدوی مردم را شیرازه و خمیرمایه انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: حفظ مردم، عمق بخشی انقلاب اسلامی در دل مردم و پیش‌برندگی انقلاب اسلامی یکی از راه‌هایی که می‌تواند مردم را در صحنه نگه داشته و امید و انگیزه بدهد که مردم همواره پای کار نظام باشند همین کارهایی است که شما (بسیج سازندگی) انجام می‌دهید.

وی با اعلام اینکه بسیج سازندگی با نگاه جهادی، مقدس، آخرتی و گره‌گشایی از مردم وارد عرصه می‌شود، خطاب به نیروهای سازمان بسیج سازندگی استان، گفت: قدر این روحیه جهادی را بدانید و تلاش کنید حفظ و فرهنگ جهادی به نسل‌های بعد منتقل شود چراکه انقلاب اسلامی را روحیه جهادی پایدار نگه داشته است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی رمز پیروزی انقلاب اسلامی را روحیه جهادی دانست و خاطرنشان کرد: بسیج یعنی انقلاب اسلامی و اگر روحیه جهادی خدشه‌دار و مردم به بسیج بی‌اعتماد شوند، این انقلاب اسلامی است که متضرر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار