پیام قدردانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی از دست‌ اندرکاران عملیات «وعده صادق»

آیت‌الله علم‌الهدی در پیامی از پاسخ قاطعانه جمهوری اسلامی ایران به تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق اعلام حمایت کرد.
کد خبر: ۶۶۱۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۰ - 15April 2024

پیام قدردانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی از عملیات «وعده صادق»به گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، آیت‌الله «سید احمد علم‌الهدی» نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در پیامی از پاسخ قاطعانه جمهوری اسلامی ایران به تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق که طی عملیات «وعده صادق» انجام شد، اعلام حمایت کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله القاصم الجبارین

قَاتِلُوهُمْ يُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَيْدِيكُمْ وَيُخْزِهِمْ وَيَنْصُرْكُمْ عَلَيْهِمْ وَيَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِينَ (آیه ۱۴ سوره توبه)

احساس حلاوت این غرور دینی بر ملت غیرت‌مند ایران اسلامی مبارک باد.
بازوان توانا و سرانگشت معجزه‌نمای غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در امتثال فرمان فرمانده کل قوا، حجت امام زمان (علیه السلام) و رهبر حکیم دلاور در تنبیه دشمن متجاوز که موجب سرور و شادمانی جهان اسلام شد؛ امید است قلب مقدس صاحب و آقای ما حضرت بقیة الله (ارواحنا فداه) را خوشنود سازد و تبسم رضایت‌مندی از این شجاعت ایثارگرانه‌ی سربازانشان و سپاه آن حضرت بر شکوفه لب‌های زیبایشان نقش بندد.

داغ‌های طاقت‌فرسایی که در مدت ۱۹۰ روز بر دل‌های مجروح ستمدیدگان غزه سنگینی می‌کرد با تماشای موشک‌ها و پهبادهای نورانی در آسمان فلسطین اشغالی تشفی پیدا کرد.

ما به تقلید از امام بزرگوار بر دست و بازوی این رزمندگان مقتدر بوسه می‌زنیم و بر این بوسه افتخار می‌کنیم.

بدیهی است در صورت هر حماقتی از جانیان اسرائیلی در تقابل با این رزمندگی قهرمانانه، دومین وعده صادق رهبر عظیم و فرزانه که تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد محقق می‌گردد. باذن الله و نصرته

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار