رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی:

عملیات «وعده صادق» مسیر تاریخ را تغییر داد

 حجت‌‌الاسلام ایمانی‌مقدم گفت: اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات رژیم اشغالگر قدس در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، مسیر تاریخ را عوض کرد و یک کار تمدنی بزرگ بود.
کد خبر: ۶۶۱۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۸ - 15April 2024

عملیات «وعده صادق» مسیر تاریخ را تغییر داد/ کسانی که دل در کرو شعارهای پوسیده غرب دارند عقب‌مانده سیاسی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، تجمع دانشگاهیان دانشگاه فردوسی مشهد در حمایت از پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اقدامات تروریستی اسرائیل، امروز در مقابل ساختمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد. 

در این مراسم دانشجویان و اساتید با در دست داشتن پرچم‌های ایران، فلسطین و حزب‌الله لبنان و در حمایت از مردم غزه شعارهای ضداسرائیلی سردادند و از سپاه پاسداران برای پاسخ اقتدارآفرین بامداد روز گذشته قدردانی کردند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «مهدی ایمانی‌مقدم» رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد در این مراسم اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام (ص) در دوره بعثت خود از دو گروه یهودیان و مشرکین زجر و آزار بسیار دیدند و خداوند نیز در سوره مائده خبیث‌ترین و دشمن‌ترین افراد نسبت به مسلمین را یهودیان لجوج و ستیزه‌جو و مشرکین عنوان کرده است. با اینکه مشرکین در مکه بودند و یهودیان در مدینه، اما پیامبر (ص) از دشمنی یهودیان بسیار بیشتر اذیت می‌شدند. این پیشینه تاریخی یهود است که امروز هم در چهره صهیونیست به عنوان مظهر خباثت، قتل، کشتار، جنایت، غصب و هر پلیدی اجتماعی و بین‌المللی تجلی یافته است.

وی افزود: اسرائیل جنایتکار از بدو تشکیل به بهانه قتل‌عام هلوکاست که آن هم یک افسانه تاریخی است، مردم فلسطین را در صبرا و شتیلا قتل‌عام کرد و ده‌ها کشتار دسته‌جمعی دیگر راه انداخت و اراضی بسیاری را غصب کرد و در عین حال تن به هیچ قانون انسانی و بین‌المللی نمی‌دهد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد تصریح کرد: در طی ۷۵ سال گذشته هیچگاه مردم فلسطین حتی اولین حقوق انسانی را درک نکردند و اتفاقات ۱۹۰ روز اخیر نیز ویترین پر از تعفن شعارهای لیبرال دموکراسی غرب بود و نماد اضمحلال تمدن غرب را در فجایع غزه می‌توان دید.

حجت‌‌الاسلام ایمانی‌مقدم گفت: در این ۱۹۰ روز ده‌ها هزار زن و کودک و پیر و جوان و افراد غیرنظامی و بی‌دفاع قتل‌عام شدند. در این جنایات حقوق بشر کجا قرار دارد؟ کجاست لیبرال دموکراسی و ادعای آزادی؟ مگر با این جنایتکاران خونخوار می‌شود گفت‌وگو کرد؟ جواب این قتل‌عام و بی‌تفاوتی سازمان‌های بین‌المللی چیزی جز مشت آهنین نیست.

وی ادامه داد: حال به تدبیر امام راحل در تشکیل حزب‌الله لبنان و حمایت از جریان‌های مقاومت و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در این چند دهه پی می‌بریم. تحلیلگران استراتژیست بین‌المللی اتفاقات اخیر را افول تمدن غرب و نوعی پیچش تاریخی می‌دانند و رهبر معظم انقلاب اسلامی هم در چندین فرمایش خود به این امر اشاره داشته‌اند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد بیان داشت: در روایات یکی از ویژگی‌های آخرالزمان بیداری مردم بیان شده است. امروز دیگر برای مردم حنای غرب رنگی ندارد. ترامپ در یک مناظره با رغیب خود اعتراف کرد آمریکا ۷ تریلیون دلار در منطقه هزینه کرده تا جمهوری اسلامی و جریان مقاومت را از بین ببرد و چند صد میلیون دلار هم برای براندازی بشار اسد هزینه کردند. این‌ها به گفته خودشان داعش را درست کردند، اما به کجا رسیدند؟

حجت‌الاسلام ایمانی‌مقدم با اشاره به موقعیت جریان مقاومت عراق و حزب‌الله لبنان، بیان داشت: می‌خواستند جریان مقاومت یمن را از میان بردارند اما در وضعیت کنونی جریان مقاومت یمن به اقتدار رسیده است. امروز کدام کشتی آمریکایی، انگلیسی و اسرائیلی جرأت عبور از دریای سرخ را دارد؟

وی افزود: باید به زودی خود را آماده اقامه نماز جماعت به امامت ولی امر مسلمین در مسجدالاقصی کنیم. این کار بزرگی که جریان مقاومت و در راس آن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام داد، مسیر تاریخ را عوض کرد و یک کار تمدنی بزرگ بود.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد خاطرنشان کرد: اسرائیل مدعی بود که قدرت چهارم نظامی دنیا است، اما در این مدت چندین کشور تمام امکانات نظامی، اطلاعاتی و لجستیکی خود را بسیج کردند تا گلوله‌ای به سرزمین‌های اشغالی نرسد، چراکه حفظ رژیم صهیونیستی برای آن‌ها حیثیتی بود و طی این دو روز بعد از موفقیت نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موضع انفعالی گرفتند.

حجت‌الاسلام ایمانی‌مقدم تاکید کرد: باید باور کنیم که ایران اسلامی به برکت خون شهدا و وجود ولایت فقیه یک ابرقدرت فکری، نرم‌افزاری و نظامی است. با همه اتفاقات اخیر کسانی که هنوز دلخوش به شعارهای پوسیده غرب هستند را باید عقب‌مانده سیاسی بدانیم. کسی که ده‌ها سال از زمانه خود عقب است و آمال خود را در غرب می‌بیند، قدرت تحلیل مسائل سیاسی را ندارد.

وی ابراز داشت: این اجتماع که با حضور اساتید و دانشجویان برگزار شد، بی‌تردید نشانگر بصیرت و فهم عمیق جامعه دانشگاهی از وضعیت موجود است. در کلاس‌های درس و فضای مجازی برای رساندن پیام اقتدار جبهه مقاومت و مظلومیت مردم غزه هر کاری انجام خواهیم داد. امیدواریم این حوادث و اتفاقات مقدمه ظهور باشد و چشمان ناقابل ما به جمال حضرت مهدی (عج) روشن و پرچم این انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به دست صاحب اصلی آن سپرده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها