چهره هنر انقلاب استان زنجان معرفی شد

چهره هنر انقلاب استان زنجان همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی معرفی شد.
کد خبر: ۶۶۱۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۶ - 15April 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، 27 فروردین ماه 1403؛ چهره هنر انقلاب اسلامی استان در سال 1402 طی پخش ویژه برنامه تلویزیونی گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی «شیدایی حقیقت(5)» از شبکه استانی اشراق معرفی و تجلیل خواهد شد. ویژه برنامه تلویزیونی «شیدایی حقیقت(5)» به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی با همکاری صدا و سیمای مرکز زنجان ساعت 16 امروز 27 فروردین ماه 1403 از شبکه استانی اشراق پخش شد.

ویژه برنامه تلویزیونی «شیدایی حقیقت(5)» برای پنجمین سال متوالی با محتوای فرهنگی هنری متفاوت جزو برنامه‌های دهمین آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی بود.

بخش پایانی ویژه برنامه «شیدایی حقیقت» به معرفی و تجلیل از «چهره هنر انقلاب اسلامی استان در سال 1402» اختصاص داشت که با حضور رئيس صدا و سیمای مرکز زنجان برگزار و با اهدای تندیس هفته هنر انقلاب، لوح تقدیر و ... تجلیل به عمل آمد.

مجموعه برنامه‌های بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی از سال ۱۳۹۴ به ابتکار حوزه هنری انقلاب اسلامی همزمان با ایام سالگرد شهادت شهید سید «مرتضی آوینی»، در سراسر کشور برگزار شده و در انتهای این هفته نیز «چهره سال هنر انقلاب» معرفی می‌شود. امسال نیز دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی (گرامیداشت یاد و خاطره شهید سیدمرتضی آوینی) از ۲۰ تا ۲۷ فروردین‌ ماه با مجموعه‌ای از برنامه‌های هنری در سراسر کشور برگزار شده است.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها