فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین:

ارتش با اقتدار از کیان اسلامی دفاع می کند

امیر «شفیعی» گفت: نیروهای جان برکف ارتش با ایمان، تعهد و تحت فرماندهی کل قوا با اقتدار آماده دفاع از کیان اسلامی است.
کد خبر: ۶۶۱۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹ - 17April 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش مراسم رژه نیروهای مسلح صبح روز چهارشنبه با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه قزوین، اعلایی استاندار، کاظمی معاون سیاسی امنیتی، ملکی پور فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مدیران و مردم در محل لشکر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد. 

امیر «حسین محمد شفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین در این مراسم اظهار داشت: یاد۲۹۵۰ شهید لشکر را گرامی می داریم و راهشان را ادامه می دهیم. 

وی افزود: روز ارتش را به همرزمان خود در ارتش و سپاه و نیروی انتظامی و همه نیروهای مسلح و خانواده هایشان تبریک عرض می کنم. 

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین عنوان کرد: در شرایطی که دشمنان و بدخواهان می خواستتد ارتش را از مسیر خدمت خارج کنند با درایت رهبری و تعیین روزی بنام ارتش آینده کشور تضمین شد و ارتش نیز در دوران مختلف جواب این درایت را داد و با دفاع از کیان اسلامی وابستگی خود را به ولایت و میهن و مردم نشان داد. 

امیر محمد شفیعی تصریح کرد: ارتش امروز هم با اقتدار و صلابت از کیان اسلامی دفاع می کند و با افتخار گوش بفرمان ولی فقیه و فرمانده کل قواست. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها