رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شیروان:

برگزاری یادواره شهدا موجب گسترش فرهنگ شهادت، ایثار و مقاومت در جامعه می‌شود

رمضانی گفت: برگزاری یادواره شهدا موجب گسترش فرهنگ شهادت، ایثار و مقاومت در جامعه می‌شود.
کد خبر: ۶۶۱۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸ - 17April 2024

برگزاری یادواره شهدا موجب گسترش فرهنگ شهادت، ایثار و مقاومت در جامعه می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری یادواره شهدای چوکانلو و توپکانلو از توابع شهرستان شیروان با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شیروان در محل بخشداری سرحد برگزار شد.

در این جلسه «غلامرضا رمضانی» رئیس بنیاد امور ایثارگران شهرستان شیروان اظهار داشت: یادوره‌های شهدا مجلس عزا نیستند. شهدا نیازی به ما ندارند، بلکه این ما هستیم که همواره نیازمند این عزیزان هستیم. برگزاری یادواره شهدا موجب گسترش فرهنگ شهادت، ایثار و مقاومت در جامعه می‌شود، بنابراین ارتقای محتوا و اثرگذاری این رویداد‌ها ضروری است.

وی انتقال پیام و آرمان‌های شهدا به نسل امروزی و جوانان را از جمله اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا بر شمرد و گفت: نیاز امروز جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان آشنایی کامل با اهداف و آرمان‌های شهدا است. جوانان برومند این خطه در عملیات‌های دوران دفاع مقدس نقش بسزایی داشتند.

این مسئول با بیان اینکه که امنیت پایدار ایجاد شده در کشور در طول تاریخ بی‌نظیر است، اضافه کرد: جوانان غیور ایران اسلامی در جنگ تحمیلی با وجود شرایط سخت و کمترین امکانات در مقابل دشمنان سراپا مجهز به پیشرفته‌ترین ادوات جنگی ایستاده‌اند. به اعتراف دوستان و دشمنان، امروز ایران اسلامی با داشتن بیشترین دشمن، در امنیت کامل است و این امر مدیون و مرهون خون شهدای والامقام است.

در پایان ضمن هماهنگی اعضای ستاد مقرر گردید برای دومین سال متوالی یادواره شهدای چوکانلو و توپکانلو از توابع شهرستان شیروان به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد برگزار گردد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها