ارشد نظامی آجا در استان همدان:

ارتش جمهوری اسلامی با بصیرت در اوج قدرت قرار گرفته است

امیر «مرادبکی» گفت: امروز ارتش به خود می‌بالد که تحت لوای رهبر معظم انقلاب اسلامی با بصیرت در اوج قدرت قرار گرفته و در حیات خلوت رژیم صهیونیستی و آمریکا در زمین و آسمان در تمام منطقه حضور دارد.
کد خبر: ۶۶۱۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸ - 17April 2024

ارتش جمهوری اسلامی با بصیرت در اوج قدرت قرار گرفته استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، امیر «پرویز مرادبکی» ارشد نظامی آجا در استان همدان امروز (چهارشنبه) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک روز ۲۹ فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی و روز نیروی زمینی، اظهار داشت: امام خمینی (ره) با توجه به دید و درک عمیقی که از ارتش جمهوری اسلامی داشتند، روز ۲۹ فروردین را روز نیروی زمینی و ارتش نامیدند.

وی افزود: امام راحل با این ابتکار نقشه شوم دشمنان را برملا و از ارتش حمایت و تحت چتر حمایتی خودشان قرار دادند.

ارشد نظامی آجا در استان همدان تصریح کرد: ارتش در مهمترین روزهای تثبیت انقلاب اسلامی نقش داشته و در کنار سایر نیروهای امنیتی جزء ارکان اصلی قدرت نظامی است و بعد از جنگ در حوزه‌های مختلف اقدامات موثری انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: امروز ارتش به خود می‌بالد که تحت لوای رهبر معظم انقلاب اسلامی با بصیرت در اوج قدرت قرار گرفته و در حیات خلوت رژیم صهیونیستی و آمریکا در زمین و آسمان در تمام منطقه حضور دارد. 

مرادبکی عنوان کرد: امروز ارتش در جهت حفاظت از آرمان‌های شهدا ذره‌ای عقب نشینی نکرده و افتخار می‌کند که پا‌به‌پای سایر نیروهای مسلح وعده‌های صادق را محقق می‌کند.

فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه متذکر شد: جمهوری اسلامی ایران با هیچ کشوری قصد جنگ ندارد اما اگر کشوری قصد تعدی داشته باشد اعلام می‌کنیم که به دشمن در خانه ضربه می‌زنیم که این نشان از اقتدار ما دارد و تا آخرین قطره خونمان و تا آخرین نفس‌ها از انقلاب و آرمان‌هایمان دفاع خواهیم کرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار