در پیام استاندار خوزستان آمده است؛

امروز روحیه جهاد و شهادت میان ارتشیان موج می‌زند

حسینی محراب گفت: در شرایطی که عده‌ای خواهان انحلال ارتش بودند امام‌خمینی (ره) به عنوان بزرگ‌ترین حامی ارتش، پای به میدان نهاد و طی پیامی ضرورت حفظ ارتش را اعلام و در جهت انسجام و یکپارچگی ارتش، روز ۲۹ فروردین را روز ارتش نامگذاری کردند.
کد خبر: ۶۶۱۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷ - 17April 2024

امروز روحیه جهاد و شهادت میان ارتشیان موج می‌زندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، «علی‌اکبر حسینی محراب» استاندار خوزستان امروز به مناسبت فرارسیدن ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی با صدور پیامی این روز تاریخی را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«ارتش جمهوری اسلامی کلمه‌ی طیبه است.»

مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

استاندار خوزستان

در شرایطی که عده‌ای خواهان انحلال ارتش بودند امام‌خمینی (ره) به عنوان بزرگ‌ترین حامی ارتش، پای به میدان نهاد و طی پیامی ضرورت حفظ ارتش را اعلام و در جهت انسجام و یکپارچگی ارتش، روز ۲۹ فروردین را روز ارتش نامگذاری کردند.

دلیرمردان قهرمان، ارتش ایران اسلامی در پاسداشت آرمان‌های والای انقلاب، طی هشت سال دفاع مقدس دو شادوش برادران پاسدار خود و خیل عظیم جان بر کفان بسیج زیر پرچم ولایت و با بینش الهی و بصیرت انقلابی به جانفشانی در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرداخته و در این راه با تقدیم ۴۸ هزار شهید ارتشی به انقلاب اسلامی نشان از نقش مؤثر ارتش در پیروزی‌های دفاع مقدس دارد.

ارتش چهره‌های والامقامی نظیر شهیدان صیاد شیرازی، دوران، کشوری، قرنی، بابایی و ستاری را تقدیم انقلاب کرده است و امروز روحیه جهاد و شهادت به وضوح در بین رزمندگان ارتشی دیده می‌شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ایران اسلامی و ۴۸ هزار شهید گلگون کفن ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ این روز باشکوه را به محضر فرماندهی معظم کل قوا و تمامی فرماندهان، کارکنان و خانواده‌ گرانقدر شهدای ارتش، جانبازان، ایثارگران و به ویژه نیروهای ارتشی استان خوزستان تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق و موفقیت و سرافرازی روزافزون این عزیزان را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشبرد اهداف دفاعی کشور از درگاه خداوند منان مسألت دارم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار