فرمانده تیپ ۲۱ امام‌ رضا (ع):

توان موشکی ضامن اقتدار ایران است

سردار سلیمانی با بیان این که اگر جمهوری اسلامی ایران، دفاع که حق مسلم ماست را انجام نمی‌داد، صهیونیست‌ها روز به روز گستاخ‌تر می‌شدند، گفت: اقتدار جمهوری اسلامی در عملیات صادق الوعد به جهانیان ثابت شد.
کد خبر: ۶۶۲۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸ - 17April 2024

توان موشکی ضامن اقتدار ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسین سلیمانی» فرمانده تیپ ۲۱ امام‌ رضا علیه‌السلام در جلسه شواری اداری نیشابور، که در سالن شهید عابد فرمانداری نیشابور برگزار شد، اظهار داشت: در عملیات وعده صادق، اقتدار جمهوری اسلامی به جهانیان ثابت شد. موشک‌های سپاه پاسداران در مختصات معلوم شده با دقت اصابت کرد.

وی تصریح کرد: طول اسرائیل ۲۰۰ کیلومتر است وقتی شمال و جنوب سرزمین‌های اشغالی مورد اصابت موشک‌های ایران قرار می‌گیرد این پیام را به همراه دارد که ایران قادر است ظرف سه سا چهار ساعت شمال و جنوب را به هم بدوزد. این حقیقت را رژیم صهیونیستی و کشورهای مرتجع باید بدانند.

فرمانده تیپ ۲۱ امام‌ رضا علیه‌السلام ادامه داد: اگر جمهوری اسلامی، دفاعی را که حق مسلمش است را انجام نمی‌داد، صهیونیست‌ها روز به روز گستاخ‌تر می‌شدند و مدعی بودند که ایران فقط حرف می‌زند. از سوی دیگر نگاه محور مقاومت به جمهوری اسلامی بود.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: هیچ ابرقدرتی توان مقاومت در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ندارد. این نشان از اقتدار ایران و نیروهای مسلح دارد. امروز اسرائیل در اجرای سیاست‌های خصمانه خود قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی را مورد توجه قرار می‌دهد.

وی ابراز داشت: ایران در راستای برقراری صلح و ایجاد بازدارندگی نسبت به تولید موشک‌ها اقدام می‌کند. مسئولین نظام باید نابودی اسرائیل و آمریکا را به نیروهای مسلح واگذار کنند و خود نیز برای تمدن‌سازی باید تلاش کنند.

فرمانده تیپ ۲۱ امام‌ رضا علیه‌السلام عنوان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کردند و این بدان معناست که باید تغییر ایجاد شود.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: نیشابور ظرفیت‌های بسیاری دارد که باید بالفعل شود، با روزی هشت ساعت کار نمی‌توان عقب‌ماندگی‌ها را جبران کرد؛ بر همین اساس برای تحقق شعار سال، نیشابور بزرگ نیازمند مدیران بزرگ با اهداف بزرگ برای ساختن شهری بزرگ است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها