رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد؛

برگزاری راهپیمایی حمایت از مقاومت و دفاع مشروع نیروهای مسلح در خوزستان

حجت‌الاسلام قربانی گفت: مردم بصیر و همیشه در صحنه استان خوزستان با برپایی راهپیمایی حمایت خود را از مقاومت و دفاع مشروع نیروهای مسلح را اعلام می‌کنند.
کد خبر: ۶۶۲۱۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۳ - 18April 2024

برگزاری راهپیمایی حمایت از مقاومت و دفاع مشروع نیروهای مسلح در خوزستانبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «علیرضا قربانی» رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار داشت: راهپیمایی مردمی در حمایت از مقاومت و دفاع مشروع نیروهای مسلح در خوزستان برگزار می‌شود.

وی افزود: مردم بصیر و همیشه در صحنه استان خوزستان با برپایی راهپیمایی حمایت خود را از مقاومت و دفاع مشروع نیروهای مسلح را اعلام می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: این مراسم راهپیمایی روز (جمعه ۳۱ فروردین) پس از اقامه نماز جمعه در شهرهای مختلف استان خوزستان برگزار می‌شود.

قربانی یادآور شد: رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح کشورمان در پاسخ به جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه در عملیات وعده صادق برخی اهداف مشخصی در سرزمین‌های اشغالی را مورد حملات پهپادی و موشکی قرار دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها