دشمن بدنبال تغییر باورهای دینی و اعتقادی مردم است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: دشمن در راستای تغییر باورهای دینی و اعتقادی و تحمیل ارزش های خود به ملت ایران، در پی نفوذ فرهنگی در کشور است.
کد خبر: ۶۶۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳ - 13January 2016

دشمن بدنبال تغییر باورهای دینی و اعتقادی مردم است

به گزارش دفاع پرس به نقل از روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، این مطلب را حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد علی آل هاشم روز چهارشنبه در همایش روحانیون اداره عقیدتی سیاسی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین احمد جلیلی صفت رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی در سالن اجتماعات فرماندهی آماد و پشتیبانی این نیرو برگزار شد، عنوان کرد.

وی افزود: استکبار جهانی برای مهار راهبردهای نظام جمهوری اسلامی ایران، بدنبال ایجاد زیرساختی برای نفوذ در کشور است.

آل هاشم گفت: حوزه فرهنگی و سیاسی از جمله حوزه هایی است که دشمن بدنبال نفوذ در آن بوده و برنامه ریزی های گسترده ای هم در این زمینه انجام داده است.

نماینده ولی فقیه در ارتش با حساس ارزیابی کردن مسائل فرهنگی ادامه داد: دشمنان با ابزارهای گوناگون فرهنگی مورد نظر خود، در پی تغییر ذائقه فرهنگی جامعه و سپس تغییر فرهنگ دینی ما هستند.

وی خطاب به روحانیون حاضر در جلسه گفت: در این عرصه حساس، وظیفه ما به عنوان دست اندرکاران فرهنگی بسیار حساس و کلیدی است که با برنامه ریزی صحیح و اصولی و انجام فعالیت های تاثیرگذار فرهنگی برای جامعه بزرگ ارتش بتوانیم سهمی در خنثی کردن هجمه های فرهنگی دشمن داشته باشیم.

آل هاشم به بحث نفوذ سیاسی پرداخت و افزود: از همان روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن در صدد نفود در کشور عزیزمان بود و با توطئه های مختلف، جلوگیری از پیشرفت انقلاب اسلامی را در سر می پروراند.

وی گفت: اکنون و بعد از اجرای برجام نیز دشمن بدنبال نفوذ در کشور، ایجاد نافرمانی مدنی و اختلاف بین دولت و ملت و ایجاد بی اعتمادی مردم نسبت به کارآمدی نظام است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطرنشان کرد: دشمن در پی القاء باورها و ارزش های لیبرال دموکراسی در جامعه و ایجاد شکاف و دو قطبی کردن جامعه است.

وی با بیان اینکه آمریکاییان بدنبال ایجاد شبکه های حامیان غرب در کشور هستند، تصریح کرد: باید با مد نظر قرار دادن اصل نظام و پایبندی به آرمان های حضرت امام(ره) و اهداف مقام معظم رهبری، توطئه های دشمن را خنثی کنیم.

نماینده ولی فقیه در ارتش، شناخت توطئه های دشمن، تقویت و استحکام روحیه انقلابی، رعایت اقتصاد مقاومتی، ایجاد افزایش اعتماد توده های مردم به نظام و کارامدی آن، پیشرفت علمی و خود باوری و خود اتکایی را از راه های مقابله با نفوذ دشمن عنوان کرد.

وی عرصه انتخابات را برای کشور بسیار حساس عنوان کرد و گفت: باید با حضور هوشمندانه خود در انتخابات پیش رو و انتخاب نامزدهای اصلح به تقویت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی کمک کنیم.

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار