مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز تاکید کرد؛

ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده

سردار «اسلامی» بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بین نسل جوان تاکید کرد
کد خبر: ۶۶۲۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶ - 22April 2024

دفاع مقدس، گنجینه‌ای ارزشمند که باید به نسل آینده منتقل شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز در نشست تخصصی  که با حضور مسئول اداره حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان فردیس و روسای کارگروه‌ها و کمیته‌های فعال در حوزه دفاع مقدس و مقاومت برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند و گرانبها برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و باید با تلاش و همت همه جانبه، این گنجینه را به نسل های آینده منتقل کنیم.

سردار اسلامی ‌با بیان اینکه دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: ارزش‌ها و حماسه‌های دوران دفاع مقدس باید به درستی برای نسل جوان تبیین و تشریح شود تا این نسل با رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام در دفاع از مرز و بوم کشورمان آشنا شوند.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با اشاره به لزوم هم افزایی و همکاری بیشتر بین کارگروه‌ها و کمیته‌های مختلف در این حوزه، گفت: مسئولان کارگروه‌ها و کمیته‌های فعال در حوزه دفاع مقدس و مقاومت در این نشست گزارشی از اقدامات و برنامه های خود ارائه نمودند و در این راستا رهنمودهای لازم ارائه شد.

سردار اسلامی همچنین بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مختلف فرهنگی، هنری و رسانه‌ای برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد.

در ادامه این نشست تخصصی، حاضران به بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات مختلف مرتبط با حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس پرداختند و راهکارهایی برای ارتقای فعالیت ها در این حوزه ارائه کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار