افراد دارای سابقه فتنه نباید جرأت عرض اندام داشته باشند

آیت الله کاظم صدیقی: حضور در انتخابات مجلس و خبرگان با بصیرت باشد

امام جمعه موقت تهران با اشاره به لبیک به ندای امام خامنه‌ای در مقابله با فتنه‌گران گفت: حضور پرشور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی باید با بصیرت باشد.
کد خبر: ۶۶۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲ - 15January 2016

آیت الله کاظم صدیقی: حضور در انتخابات مجلس و خبرگان با بصیرت باشد

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، آیتالله کاظم صدیقی در نخستین مراسم سالگرد شهادت شهید مدافع حرم مهدی نوروزی که شامگاه پنجشنبه در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در انتخابات امسال تنها حضور کافی نیست و کنار حضور پرشور به بصیرت نیز نیاز است.

 امام جمعه موقت تهران با تأکید بر ضرورت جدی گرفتن خطر نفوذیها، تصریح کرد: مقام معظم رهبری میفرمایند که این نفوذیها افرادی نیستند که از آمریکا، اسرائیل و غیره آمده باشند بلکه افرادی از داخل هستند که این افراد در گذشته فتنهای برپا کرده و امروز توطئه میکنند تا همچون موریانه در نظام نفوذ کنند.
 وی با اشاره به اهمیت انتخابات اسفند ماه امسال، خاطرنشان کرد: در این انتخابات به ریشه لیستها توجه کنید تا افراد دارای سابقه فتنه جرئت عرض اندام نداشته باشند؛ همان افرادی که در سابقه آنها اقداماتی همچون شعار «نه غزه، نه لبنان» در روز قدس و فعالیت علیه قداست نماز جمعه وجود دارد.
 
 وی با بیان اینکه فتنه سال 88 در ادامه انقلابهای رنگی کشورهایی همچون اوکراین، صربستان و غیره بود، افزود: فتنهگران راه انقلابهای رنگی را در پیش گرفته بودند و توطئه کرده بودند که به نام اسلام، انقلاب، رهبری در این کشور پایان داده و بهدنبال جمهوری ایرانی بودند.
 
 امام جمعه موقت تهران با ابراز اینکه شهید مهدی نوروزی در صحنه فتنه سرباز فداکار و با غیرت نظام بود، گفت: مقابله با توطئههای دشمنان بدون یاری الهی امکان پذیر نیست و اگر مقام خداوند را جدی بگیریم به رنگ صفتهای پروردگار درآمده و خزینه الهی میشویم.
 
 آیتالله صدیقی شهادت را تولدی مجدد دانست و خاطرنشان کرد: امروز درب شهادت باز شده است تا شهدای ما با آمادگی کامل در این عرصه قدم بگذارند زیرا پروردگار عالم نگاه ویژهای به شهدا دارد و بهشت بهواسطه مقام و جایگاه عنداللهِ شهدا عاشق این گروه است.
 
 امام جمعه موقت با اشاره به آشنایی گذشته با شهید نوروزی، نام شهید را احیاگر دانست و تصریح کرد: تصور نکنید کسی که در راه خدا در خون خود غلتید مرده است زیرا نشانی وی نزد خداوند متعال قرار دارد و خداوند متعال با تمام اسمای الهی کنار و همراه شماست تا به او بپیوندید.
 
 آیتالله صدیقی با بیان اینکه پروردگار عالم انسانها را صدا میزند، گفت: با نماز و قرائت قرآن به این ندا لبیک بگوییم و امشب و در این اجتماع بینظیر از جوانان پرشور و آماده شهادت با امام زمان(عج) بیعت میکنیم که تا آخرین قطره خون خود نائب بر حق ایشان را حمایت کنیم.
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار