فرمانده گروه شهید حمزه صادقی:

جبهه فرهنگی خط مقدم مقابله با نظام سلطه است

سرهنگ ربیعی گفت: جبهه فرهنگی خط مقدم مبارزه با استکبار و اصل جدایی‌ناپذیر نظام مقدس اسلامی است که نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای در ترویج و تقویت مبانی اسلامی و انقلابی دارد.
کد خبر: ۶۶۳۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۴ - 27April 2024

جبهه فرهنگی خط مقدم مقابله با نظام سلطه استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سرهنگ ستاد «علی ربیعی» فرمانده گروه شهید حمزه صادقی در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمد عدیده» رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام با بیان اینکه ظرفیت‌های انسانی عظیمی در جبهه فرهنگی وجود دارد، اظهار داشت: امروز شاهد حرکتی بزرگ در ساختارسازی جبهه فرهنگی هستیم.

وی افزود: با توجه به توسعه ظرفیت‌های انسانی در کشور، نیاز جدی به الگو‌های هم‌افزایی داریم تا بتوانیم در مقابل دشمن بایستیم.

فرمانده گروه شهید حمزه صادقی با تاکید بر اینکه میدان جنگ امروز، عرصه فرهنگی است، اذعان داشت: فرهنگ، تنها عرصه‌ای است که دشمن به آن امید بسته و با تمام توان در آن عرصه به جنگ با نظام مقدس اسلامی می‌پردازد.

سرهنگ ربیعی با بیان اینکه این جنگ کاملاً ادراکی و شناختی است، تصریح کرد: میدان جنگ فرهنگی، اذهان، اعتقادات، باور‌ها و اخلاق و رفتار نسل جوان ما است که آینده‌سازان ایران اسلامی باید با ارتقای سطح بصیرت و آگاهی خود دشمن را در رسیدن به اهداف خود در این جنگ ناکام بگذارند.

وی در پایان با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی، گفت: به فضل الهی در انقلاب اسلامی، با توکل به خدا و اراده مستحکم مردم و نخبگان جامعه، توانسته‌ایم در عرصه‌های مختلف بر دشمن چیره شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها