عشایر فلسطینی طرح دشمن برای ایجاد هرج و مرج در غزه را به شکست کشاندند

مسئول عشایر فلسطینی در نوار غزه در سخنانی گفت: ما طرح دشمن برای ایجاد هرج و مرج در غزه را به شکست کشاندیم.
کد خبر: ۶۶۳۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰ - 27April 2024

عشایر فلسطینی طرح دشمن برای ایجاد هرج و مرج در غزه را به شکست کشاندندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «عاکف المصری» مسئول کمیته عالی امور عشایر فلسطینی در نوار غزه در گفت‌وگو با وبگاه العربی الجدید اظهار داشت: اهداف و تصورات اشغالگران صهیونیست در مورد مرحله پساجنگ در غزه که شامل تشکیل ادارات مدنی متشکل از عشایر و رهبران محلی در کنار حفظ جنبه امنیتی است، هرگز محقق نخواهد شد.

المصری، اظهار داشت: ما در هیئت عالی امور عشایر موضعی واضح و روشن داریم بدین مضمون که هرگز جایگزین هیچ نهاد سیاسی فلسطینی نخواهیم شد و مجددا تاکید می‌کنیم که عشایر پشتوانه ملی همه گروه‌ها و جریان‌های فلسطینی هستند و حافظ صلح داخلی و بافت اجتماعی در نوار غزه خواهند بود. وی عنوان کرد که هیچیک از بازرگانان فلسطینی در نوار غزه به انگیزه منافع اقتصادی که دشمن صهیونیستی می‌خواهد برایشان تامین کند، چنین نقش‌هایی را ایفا نخواهند کرد، زیرا در این صورت در معرض شبهه‌های امنیتی و ملی قرار خواهند گرفت.

مسئول کمیته عالی امور عشایر فلسطینی در نوار غزه در رابطه با میزان هماهنگی بین عشایر و طرف‌های مختلف برای تامین و توزیع کمک‌های بشردوستانه در غزه گفت اصل بر هماهنگی و همکاری با نیرو‌های پلیس و هلال احمر در نوار غزه است که مسئول هماهنگی برای ورود کمک‌ها است.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد که عشایر فلسطینی در نوار غزه طرح‌های دشمن صهیونیستی برای ایجاد ناامنی و هرج و مرج در این باریکه را ناکام گذاشتند. وی گفت رژیم اشغالگر به دنبال روبروی هم قرار دادن عشایر و نیرو‌های پلیس در غزه برای راه انداختن جنگی داخلی بود، اما ملت فلسطین از آگاهی کافی و حس ملی برای به شکست کشاندن این طرح‌ها برخوردار بود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار