دیدگاه‌های پیشکسوتان قرآنی کشور در مورد مسابقات سراسری قرآن

دو نفر از پیشکسوتان قرآنی کشورمان در نشست ارزیابی سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن به بیان دیدگاه‌های خود در مورد این دوره از مسابقات پرداختند.
کد خبر: ۶۶۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲ - 16January 2016

دیدگاه‌های پیشکسوتان قرآنی کشور در مورد مسابقات سراسری قرآن

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، نشست «ارزیابی سیوهشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن» صبح امروز 26 دیماه، با حضور حجتالاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، علیاکبر حنیفی و سیدمحسن موسویبلده، دو نفر از پیشکسوتان قرآنی کشورمان در سالن نشستهای ایکنا برگزار شد.
رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در ابتدای این نشست به بیان برخی نوآوریهای صورت گرفته در این دوره از مسابقات پرداخت و گفت: این نوآوریها برای توجه به سلامت و نیز تأثیرگذاری مسابقات بوده است.
همچنین در بخش دیگری از این نشست سیدمحسن موسوی بلده، پیشکسوت قرآنی کشورمان ضمن انتقاد از اطلاق قاری بینالمللی به برخی قاریان، گفت: برگزاری مسابقات در ادوار گذشته به گونهای بود که تمام مزایا در سبد نفر اول مسابقات قرار می گرفت و دست سایر برگزیدگان از مزایای مسابقات کوتاه میماند.
علیاکبر حنیفی، یکی دیگر از پیشکسوتان قرآنی کشور نیز در این نشست یادآور شد: تغییر آییننامه مسابقات قرآن در کشور باعث عقبگردی 40 ساله در این زمینه شده است.

منبع:ایکنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار