رئیس عقیدتی سیاسی ارتش:

هر زمان لازم باشد روی ارتش تروریستی آمریکا را در منطقه کم خواهیم کرد

حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: دشمن ما را آزموده است و هرگز حتی فکر تجاوز به مرزهای ما را هم نخواهد کرد چون می‌داند که اگر قصد تجاوز به کشور ما را داشته باشد پاسخ کوبنده تری دریافت خواهد کرد.
کد خبر: ۶۶۴۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴ - 30April 2024

هر زمان لازم باشد روی ارتش تروریستی آمریکا را در منطقه کم خواهیم کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز با حضور در ستاد لشکر ۹۲ زرهی خوزستان به همراه امیر سرتیپ دوم ستاد «مهرداد امجدیان»، فرمانده لشکر 92 زرهی از مرزداران تیپ ۱۹۲زرهی متحرک هجومی مستقر در نوار مرزی طلائیه درجنوب کشور بازدید کردند.

حجت‌الاسلام محمدحسنی در این دیدار ضمن عرض خداقوت به مرزداران شجاع، مومن و ولایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه جنوب غرب کشور اظهار داشت: دشمن ما را آزموده است و هرگز حتی فکر تجاوز به مرزهای ما را هم نخواهد کرد چون می‌داند که اگر قصد تجاوز به کشور ما را داشته باشد پاسخ کوبنده تری دریافت خواهد کرد و اگر این ‌چنین اتفاقی بیفتد، آن روز، روز آخر آنها خواهد بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ما هر زمان که لازم باشد روی ارتش تروریستی آمریکا را در منطقه کم خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم که منافع ملت و کشورمان را به خطر بیندازند.

وی یادآور شد: مردم مطمئن باشند ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار دیگر نیروهای مقتدر مسلح با همه ظرفیت خود برای تامین مرزهای زمینی کشور تلاش می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار