جلسه هم‌اندیشی کمیته زن و دفاع مقدس در اهواز برگزار شد

اولین جلسه کمیته زن و دفاع مقدس در سال جدید به ریاست مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان و با حضور مسئول امور بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و دیگر اعضا برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۴۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰ - 30April 2024

جلسه هم‌اندیشی کمیته زن و دفاع مقدس در اهواز برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، اولین جلسه کمیته زن و دفاع مقدس در سال جدید امروز به ریاست «مریم مراداسکندری» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان و با حضور «بتول دوسعلی وند» مسئول امور بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و دیگر اعضا برگزار شد.

این جلسه به منظور ارائه برنامه‌های پیشنهادی به مناسبت‌هایی همچون هفته کرامت با اولویت روز دختر و برنامه‌های سالروز سوم خرداد (آزادسازی خرمشهر) و چهارم خرداد (روز مقاومت مردم دزفول) برگزار شد.

مراداسکندری در این جلسه به اهمیت حضور بانوان در برنامه‌ها و مناسبت‌های فرهنگی اشاره کرد و اظهار داشت: گرامیداشت سوم خرداد، آزاد سازی خرمشهر و چهارم خرداد روز دزفول، پاسداشت آزادگی ملت ایران است و اگر امروز زنان ما در امنیت کامل به سر می برند نتیجه حماسه‌های آن سال‌هاست.

وی افزود: باید همه برنامه‌های فرهنگی در سطح استان پیوستی برای بانوان و دختران جوان داشته باشند تا نیمی از جمعیت ما از این مناسبت‌ها غافل نشوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار