معاون سیاسی سپاه امام رضا (ع):

اندیشه شهید مطهری پاسخگوی شبهات جامعه است

سرهنگ عباسیان گفت: عمل شهید مطهری همراه بااخلاص بود و همین ویژگی برجسته موجب شد تا برای همیشه ماندگار و اثرگذار و دیدگاه‌های این متفکر شهید پاسخگوی شبهات امروزی در حوزه‌های مختلف باشد.
کد خبر: ۶۶۴۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰ - 01May 2024

اندیشه شهید مطهری پاسخگوی شبهات جامعه استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار «حسین عباسیان» معاون سیاسی سپاه امام رضا علیه‌السلام در نشست بصیرتی که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و گرامیداشت هفته معلم در حسینیه ام‌البنین باخرز برگزار شد اظهار داشت: در نظام مقدس اسلامی، مردم برای صیانت از دین و ارزش‌های اسلامی گام‌های مؤثری برمی‌دارند؛ بر همین اساس آنچه که باعث حرکت می‌شود باور‌های دینی و ایمان به خداوند و ائمه علیهم‌السلام و اعتقاد به این انقلاب اسلامی است که برگرفته از انقلاب جهانی معمار بزرگ اسلام حضرت نبی اکرم (ص) است.

وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی از مهم‌ترین رویکرد‌های عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران بشمار می‌رود چراکه مأموریت عقیدتی سیاسی در مجموعه سپاه، تقویت معنویت و بنیه اعتقادی و اخلاقی بسیجیان است.

معاون سیاسی سپاه امام رضا علیه‌السلام با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله مرتضی مطهری و گرامیداشت هفته معلم، تصریح کرد: علامه شهید جزو اثرگذارترین شخصیت‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی و یار واقعی و پرورش‌یافته مکتب امام خمینی (ره) بود. 

سرهنگ عباسیان ادامه داد: عمل شهید مطهری همراه بااخلاص بود و همین ویژگی برجسته موجب شد تا برای همیشه ماندگار و اثرگذار و دیدگاه‌های این متفکر شهید پاسخگوی شبهات امروزی در حوزه‌های مختلف باشد.

وی با تأکید بر اینکه معلمین ما باید شهید مطهری را به‌عنوان الگوی خود قرار دهند، تأکید کرد: در این ایام که سالروز شهادت استاد مطهری است، معلمین ما باید سبک زندگی علامه شهید را مرور کنند و نسبت به مسائل روز سیاسی آگاه باشند و انحرافات فکری عقیدتی و سیاسی را بشناسند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها