معاون امور جوانان استان زنجان خبر داد؛

برگزاری انتخابات شبکه‌های تخصصی تشکل‌های جوانان

«اسماعیلی» گفت: ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان در سطح کشور تشکیل شده که توانمندسازی و ارتقاء تشکل‌‌ها و سازمان‌های مردم‌ نهاد از مهم‌ترین اهداف این شبکه‌هاست. 
کد خبر: ۶۶۴۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۸ - 01May 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «حمیدرضا اسماعیلی» معاون امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان زنجان از برگزاری انتخابات شبکه‌های تخصصی تشکل‌های جوانان در روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه خبر داد و اظهار داشت: تاکنون ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن های جوانان در سطح کشور تشکیل شده است و توانمندسازي و ارتقاء تشکل‌‌ها و سازمان‌‌های مردم‌ نهاد از مهم‌ترین اهداف این شبکه‌ها است.

وی همچنین ادامه داد: هم‌‌افزایی‌، گردهمایی، تشریک تجارب و اطلاعات در خصوص محور مشترک‌ فعالیت‌، از جمله فرصت‌هایی است که این شبکه‌ها در اختیار جوانان قرار می‌دهند. 

معاون امور جوانان شبکه‌های چهارده گانه را شامل میراث فرهنگی و گردشگری، محیط زیست، سلامت اجتماعی، آسیب‌های اجتماعی (حاشیه نشینی)، فعالیت‌های جهادی، آسیب‌های اجتماعی (اعتیاد)، سبک زندگی ایرانی اسلامی، دانش بنیان و نو آور، امداد و نجات، ازدواج و جوانی جمعیت، گفتمان دینی و جهاد تبیین، فعالیت‌های فرهنگی در حوزه ورزش، کارآفرینی و اشتغال‌پذیری و شبکه نشاط و اوقات فراغت است‌.

اسماعیلی در توضیح ساختار شبکه گفت: هر کدام از این شبکه‌ها دارای یک دبیرخانه ملی در یکی از استان‌ها است و تمامی شبکه‌ها در همه استان‌ها دبیرخانه استانی دارند. 

وی همچنین افزود: استان زنجان به عنوان استان معین و دبیرخانه ملی شبکه کارآفرینی و اشتغال‌پذیری جوانان انتخاب شده و سالار رفیع زنجانی از دبیران سمن‌های جوانان زنجان، دبیر ملی این شبکه است. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار