مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی:

بزرگترین گلزار شهدای کشور در مشهد/ «بهشت رضا» نیازمند فضای بیشتری است

عابدین عابدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: باید فضای لازم برای دفن شهدا و اصحاب شهدا در «بهشت رضا» در نظر گرفته شود تا نیاز فعلی و آینده را برطرف کند.
کد خبر: ۶۶۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸ - 16January 2016

بزرگترین گلزار شهدای کشور در مشهد/ «بهشت رضا» نیازمند فضای بیشتری است

به گزارش دفاع پرس از مشهد، عابدین عابدی مقدم مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی به همراه اعضای شورای شهر، شهردار و معاونین شهرداری مشهد مقدس همچنین مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره سازمان فردوسها، با حضور در بهشت رضا این شهر، نشستی در راستای مکانیابی و جانمایی برای دفن شهدا و اصحاب آنان و همچنین تکمیل و ساماندهی گلزار شهدا و ساخت مجتمع فرهنگی گلزار شهدا برگزار کردند که تصمیماتی نیز اتخاذ گردید.

عابدین عابدی مقدم مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در بازدید از پروژه گلزار شهدا و پارک موضوعی «جبهه همین نزدیکی» واقع در «بهشت رضا» مشهد مقدس تصریح کرد: بهشت رضا مشهد مقدس با داشتن بیش از 5 هزار شهید یکی از بزرگترین گلزارهای شهدا در سطح کشور است که فاز اول ساماندهی آن با اعتبارات بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و شهرداری مشهد اجرایی شد.

وی افزود: برای برطرف کردن ضعفها و کمبودها و همچنین بروزرسانی این گلزار با مشاور این پروژه قرارداد بسته شده است و مشاور نیز طرح اولیه را ارائه داده و در کارگروه ساماندهی گلزار شهدا نیز مطرح شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: امید است با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری مشهد مقدس این طرح قطعی و به مرحله اجرا درآید.

وی ضمن تشکر از معاون فرهنگی شهرداری و مسئول فرهنگسرای پایداری در خصوص اجرای طرح پارک موضوعی «جبهه همین نزدیکی است» و فعالیتهای فرهنگی انجام شده خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود جا برای دفن شهدا لازم است مکان دیگری برای فعالیتهای فرهنگی پارک موضوعی «جبهه همین نزدیکی است» در نظر گرفته شود تا زمین موجود جهت دفن شهدا آمادهسازی شود.

عابدی مقدم با اشاره به اینکه ارائه طرح جانمایی گلزار جدید شهدا مورد توجه و استقبال شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد نیز رسیده است تاکید کرد: باید فضای لازم برای دفن شهدا و اصحاب شهدا در «بهشت رضا» در نظر گرفته شود تا نیاز موجود را برطرف کند و در آینده به مشکل برنخوریم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار