استاندار لرستان مطرح کرد؛

توجه به فرهنگ غنی مردم لرستان در ساخت موزه دفاع مقدس

شفقت با اشاره به معماری و نمای ظاهری مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس لرستان گفت: در ساخت این سازه عظیم فرهنگی به فرهنگ غنی مردم خطۀ لرستان توجه ویژه‌ای شده است و همین امر باعث بی بدیل بودن این موزه و مرکز فرهنگی شده است.
کد خبر: ۶۶۵۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۳ - 04May 2024

در ساخت موزه دفاع مقدس لرستان به فرهنگ غنی مردم لرستان توجه شده استبه گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس  از لرستان، «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان در حاشیه بازدید از موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس که با حضورسرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، «احسان یاوری» معاون  سیاسی، امنیتی و اجتماعی لرستان، «احمد رضا دالوند» معاون عمرانی استانداری لرستان صورت گرفت، اظهار داشت: موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان، از موزه‌های کم نظیر در سطح جهان است.

وی با اشاره به معماری و نمای ظاهری مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس لرستان گفت: در ساخت این سازه عظیم فرهنگی به فرهنگ  غنی مردم لرستان توجه ویژه ای شده است و همین امر باعث  بی بدیل بودن این موزه و مرکز فرهنگی شده است.

شفقت افزود: برای محتوا سازی موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس، وحدت و همگرایی و تلاش همه دستگاهها نیاز است.

استاندار لرستان با اشاره به نقش اقشار مختلف در دوران انقلاب و دفاع مقدس، خاطر نشان کرد: در محتوا سازی موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس، به ثبت و ضبط و  به تصویر کشاندن نقش همه اقشار توجه شود.

وی با اشاره به دانشنامه دفاع مقدس تاکید کرد: در اسرع وقت کار گروه تخصصی دانشنامه دفاع مقدس لرستان تشکیل شود.

شفقت با اشاره به سازه هایی که در سالهای اخیر در نزدیکی موزه  و مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان ساخته شده اند و باعث مشکلاتی در آن موقعیت جغرافیایی شده اند، تصریح کرد: این امر از طریق مراجع قانونی پیگیری می شود.

انتهای پیام/  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار