اعلام آمادگی مؤسسه قرآنی بشارت وحی در تبدیل برخی مکان‌ها به مراکز قرآنی

مدیر مؤسسه قرآنی بشارت وحی مشهد از آمادگی این مؤسسه جهت همکاری و مدیریت مکان‌هایی که قابلیت تبدیل به مراکز قرآنی را دارا هستند، خبر داد.
کد خبر: ۶۶۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳ - 17January 2016

اعلام آمادگی مؤسسه قرآنی بشارت وحی در تبدیل برخی مکان‌ها به مراکز قرآنی

به گزارش گروه سایر رسانههای دفاع پرس، فهیمهسادات موسوینیا، مدیر مؤسسه قرآنی بشارت وحی مشهد، از آمادگی این مؤسسه برای فعالسازی و مدیریت مکانهایی که قابلیت تبدیل شدن به مرکز قرآنی را داشته باشند به منظور پاسداشت و یادبود اساتید جوان فقید قرآنی، مرحوم محسن حاجیحسنی کارگر و حمیدرضا عباسی خبر داد.

این استاد قرآن کریم ادامه داد: این موضوع در گذشته نیز مطرح بوده است زیرا برخی افراد با در اختیار داشتن ملک، به تخصیص این فضاها به فعالیتهای قرآنی و مذهبی تمای ل دارند ولی خود از تخصص لازم در مدیریت این مراکز برخوردار نیستند.

وی اضافه کرد: به عنوان نمونه فردی طی تماسی اذعان کرده بود حسینیهای دارند که تنها در دهه محرم فعال است و در سایر ایام سال بدون استفاده باقی میماند و درخواست کرده بود تا این حسینیه طی سال نیز به فعالیتهای مذهبی خود ادامه دهد بر همین اساس، این مناطق، به فراخور نیازشان شناسایی و نیازسنجی شده و برای آنها برنامهریزیهای لازم صورت میگیرد.

موسوینیا با بیان اینکه برخی از این افراد در گذشته متقاضی بودند تا شعبهای از مؤسسه بشارت وحی شوند، افزود: تاکنون چندین مکان را به عنوان مراکز وابسته به مؤسسه راهاندازی کردهایم اما مجوزی برای تبدیل یک مکان به عنوان شعبه مؤسسه را نداریم.

وی در تشریح این موضوع افزود: از آنجایی که استاد محسن حاجیحسنی کارگر و حمیدرضا عباسی از اساتید و اعضای هیئت مدیره مؤسسه بشارت وحی و از چهرههای به نام قرآنی به شمار میروند، به منظور زنده نگهداشتن نام و یاد این بزرگواران، این مراکز به نام این اساتید راهاندازی میشود تا هم فعالیتهای قرآنی در این مراکز احیا شود و هم نام و یاد این اساتید پاسداشت شده و از برکات این امر خیر بهرهمند شوند.

مدیر مؤسسه قرآنی بشارت وحی مشهد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه نگاه ما به این مراکز نگاه درآمدزایی نیست و این موضوع به شخصی که مکان را معرفی میکند، بستگی دارد، یادآور شد: تلاشمان بر این است تا در این مراکز علاوه بر آموزش مباحث قرآنی به موضوع عترت نیز بپردازیم.

وی در خاتمه اظهار کرد: افرادی که شرایط فوق را دارا هستند می توانند با شماره تلفنهای 36216307 و 36216313 و یا با شماره همراه 09397395551 تماس گرفته و یا به دفتر مؤسسه به نشانی شهرک غرب، بولوار اندیشه، اندیشه 71/2، جنب ورودی برج ایلیا مراجعه کنند.

منبع:ایکنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار