امام جمعه چرداول؛

مزار شهدای گمنام پناهگاهی امن و مطمئن برای جامعه است

حجت‌الاسلام «فریادی» گفت:مزار شهدای گمنام پناهگاهی امن و مطمئن برای جامعه است و مردم شهرستان با حضور بر قبور مطهر شهدای گمنام از فضای معنوی بهره‌های لازم را می‌برند.
کد خبر: ۶۶۵۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۹ - 07May 2024

مزار شهدای گمنام پناهگاهی امن و مطمئن برای جامعه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین «محمد‌حسن فریادی» امام جمعه شهرستان چرداول در جلسه هماهنگی هیات امنای شهدای گمنام اظهارداشت:شهدای گرانقدر بدون چشم داشتی جان خود را فدای اسلام و انقلاب کردند و انتظارچیزی را نداشتند حال وظیفه حفاظت و پاسداری اصول و ارزش‌های نظام اسلامی بر دوش همه مردم است.

وی افزود:مزار شهدای گمنام پناهگاهی امن و مطمئن برای جامعه است و مردم شهرستان با حضور بر قبور مطهر شهدای گمنام از فضای معنوی بهره‌های لازم را می‌برند.

امام جمعه چرداول خاطرنشان کرد:شهدا جان با ارزش خود را با خداوند معامله کردند و ما هر کاری برای آنان انجام دهیم کم است.

«فریادی» گفت:می بایست تلاش کرد مراسمات مذهبی وفرهنگی در کنار مزار شهدای گمنام شهرستان برگزار شود.

«علی محمدی» فرماندار چرداول در این جلسه با تقدیر از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر شهید فیضی زاده اظهارداشت:شهیدان علی الخصوص شهدای گمنام حق زیادی بر گردن ما دارند که بایدهمه پای کار شهدا باشیم.

وی افزود:مزارشهدای گمنام مکان‌های مناسبی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری ومذهبی می‌باشند که نیازمند توجه بیشتر می‌باشد.

فرماندار چرداول اظهار داشت:اجرای یادواره‌های شهدا در سطح شهرستان از برنامه‌های عالی می‌باشدکه باید اجرای ان‌ها مستمر باشدتا مردم بخصوص جوانان از این برنامه‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار