مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی:

پیام شهدای عملیات آزادسازی خرمشهر، ایستادگی و مقاومت در مقابل استکبار است

الهی راد گفت: وحدت آحاد ملت شریف، رهبری حکیمانه امام (ره) و هماهنگی مثال زدنی نیرو‌های مسلح و بسیج مردمی حماسه فتح خرمشهر را رقم زد.
کد خبر: ۶۶۵۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸ - 07May 2024

پیام شهدای عملیات آزادسازی خرمشهر، ایستادگی و مقاومت در مقابل استکبار و رژیم اشغالگر اسرائیل استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرهنگ پاسدار «مهدی الهی راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی امروز (سه‌شنبه) با حضور در ستاد گرامیداشت سوم خرداد شهرستان سملقان، اظهار داشت: عملیات «الی بیت‌المقدس» بزرگ‌ترین عملیات نظامی و سیاسی دفاع مقدس بود که از نتیجه آن به‌عنوان یک معجزه الهی می‌توان یاد کرد.

وی با اشاره به اینکه سالروز فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ معاصر میهن اسلامی و دفاع مقدس است، افزود: با تقارن و تیمّن دهه کرامت و سالروز فتح خرمشهر باید پیام شهدای عملیات آزادسازی خرمشهر را که همانا ایستادگی و مقاومت در مقابل استکبار و رژیم اشغالگر اسرائیل و کمک به مقاومت و مستضعفین است را تبیین و ترویج دهیم.  

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان شمالی با بیان اینکه هر ساله به منظور پاسداشت روز سوم خرداد برنامه‌های متنوعی در سطح استان برنامه ریزی و اجرایی می‌شود، تصریح کرد: وحدت آحاد ملت شریف، رهبری حکیمانه امام (ره) و هماهنگی مثال زدنی نیرو‌های مسلح و بسیج مردمی حماسه فتح خرمشهر را رقم زد. دستگاه‌ها و ادارات با الگوگیری از این حرکت مجاهدانه با تمام توان و ظرفیت و مبتنی بر رسالت و ظیفه ذاتی و سازمانی برنامه‌های متناسبی را طراحی کرده تا با مشارکت حداکثری مردم اجرا تا آثار واسعه آن به همه جامعه تسری یابد.

سرهنگ الهی راد گفت: برنامه‌های ستاد گرامیداشت سوم خرداد بر دو شاخه عمومی و اختصاصی برنامه ریزی شود. برنامه‌های عمومی ستاد که همه ادارات و سازمان‌ها مکلف به انجام و هماهنگی در اجرای آن هستند و برنامه‌های اختصاصی که هر اداره و نهاد کشوری و لشکری با توجه به وظیفه و ظرفیت خود برنامه‌های شاخصی را طراحی و با هماهنگی دبیرخانه ستاد اجرایی می‌کند. همه رؤسای ادارات نیز باید مجموعه تحت امر خود را موظف کنند تا در سامانه سادم برابر تقویم مناسبت‌های ملی دفاع مقدس تعریف نقش و برنامه کرده و گزارش آن را بارگزاری کنند. خروجی سامانه سادم، عملکرد فعالیت‌های استان در برنامه‌های مرتبط با دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار