استاندار همدان:

حمایت از تولید یکی از اصول دولت مردمی و انقلابی است

«قاسمی‌فرزاد» گفت: حمایت از تولید یکی از اصول دولت مردمی و انقلابی ایران قوی است به نحوی که در این دولت کارخانجات و مراکز تولیدی بسیاری احیا شده است.
کد خبر: ۶۶۵۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰ - 07May 2024

حمایت از تولید یکی از اصول دولت مردمی و انقلابی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سومین جلسه‌ ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان در سال‌جاری با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو این ستاد برگزار شد.

 در این جلسه سه مصوبه برای حل مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی به تصویب رسید و استاندار همدان دستورات لازم را برای رفع این مسائل صادر کرد.

 «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان در این جلسه، اظهار داشت: حمایت از تولید یکی از اصول دولت مردمی و انقلابی ایران قوی است به نحوی که در این دولت کارخانجات و مراکز تولیدی بسیاری احیا شده است.

وی به تشریح مصوبات این جلسه پرداخت و افزود: در این جلسه، مقرر شد مجوز میزان برداشت آب یک کارخانه تولید آرد اصلاح شود. همچنین مقرر شد مشکل عدم امکان دریافت تسهیلات یک شرکت دارویی در سامانه جامع تجارت بررسی و مدارک مربوطه در راستای مساعدت و تسهیل‌گری به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور ارسال شد.

استاندار همدان  متذکر شد: موضوع تخصیص ارز یک شرکت تولید تجهیزات پزشکی که منوط به ثبت اولویت در وزارت صمت است نیز توسط اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان پیگیری شد و در اسرع وقت موافقت ملی این امر دریافت می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها