معاون فرهنگی دادگستری استان کرمان:

اجرای برنامه‌های کیفی با رویکرد مردمی در ایام دهه فجر خواسته ماست

معاون فرهنگی دادگستری استان کرمان گفت: ارزش‌های انقلاب اسلامی عدالت، تکریم مردم، رفع بی‌عدالتی و مبارزه با ظلم و ستم است و همه وظیفه داریم به عنوان سربازان این نظام در اشاعه این ارزش‌ها تلاش کنیم.
کد خبر: ۶۶۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹ - 17January 2016

اجرای برنامه‌های کیفی با رویکرد مردمی در ایام دهه فجر خواسته ماست

به گزارش دفاع پرس از کرمان، معاون فرهنگی دادگستری استان کرمان امروز 27 دی ماه  درجلسه ستاد دهه فجردادگستری استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار داشت: ایامالله دهه فجر فرصتی مناسب است تا پیام و اهداف انقلاب متناسب با شرایط کنونی و اقشار گوناگون جامعه بار دیگر مرور شود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با الگوی اسلام ناب محمدی (ص)، امروز پیشروی نهضت بیداری اسلامی در جهان است.

محمدباقر اسلامی عنوان کرد: ارزشهای انقلاب اسلامی عدالت، تکریم مردم، رفع بیعدالتی و مبارزه با ظلم و ستم است و همه وظیفه داریم به عنوان سربازان این نظام در اشاعه این ارزشها تلاش کنیم.

اسلامی  گفت: باید برنامههای دهه فجر به شکلی برنامهریزی شود که مخاطبان علاوه بر آشنایی گفتمان انقلاب اسلامی و آرمانهای امام راحل با دستاوردهای انقلاب نیز آشنا شوند.

معاون فرهنگی دادگستری استان کرمان تاکید کرد: ایامالله دهه فجر فرصتی مناسب است تا پیام و اهداف انقلاب متناسب با شرایط کنونی و اقشار گوناگون جامعه بار دیگر مرور شود.

اسلامی با ارائه برنامههای دادگستری استان کرمان در دهه فجر به کیفیسازی برنامهها برای صدور پیام انقلاب تاکید کرد و خواستار اجرای برنامههای کیفی با رویکرد مردمی در این ایام خجسته شد.

وی افزود: ستاد دهه فجر دادگستری کل استان کرمان با 11 کمیته و برگزاری بیش از 20 عنوان برنامه در سراسر استان آماده اجرای برنامههای دهه فجر است.

اسلامی گفت: برگزاری برنامههای جشن انقلاب خانوده بزرگ دستگاه قضائی، برگزاری مسابقات ورزشی فوتبال ویژه آقایان و آمادگی جسمانی ویژه بانوان، ارائه خدمات مشاورهای قضائی، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، جلسه هم اندیشی، ملاقات عمومی رئیس کل در مصلی کرمان، پیگیری عفو و آزادی زندانیان، تجلیل از کارکنان بازنشسته از جمله برنامههای این ستاد است.

نظر شما
پربیننده ها