نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی:

با تلاش نیروی انتظامی امنیت در جامعه حاکم است

«فلاحی» گفت: با تلاش نیروی انتظامی در تمامی عرصه‌ها امنیت خوبی در جامعه حاکم است و مردم ما کاملا امنیت را احساس و از این لحاظ همیشه باید شاکر و سپاسگزار خداوند متعال باشیم.
کد خبر: ۶۶۶۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲ - 08May 2024

با تلاش نیروی انتظامی امنیت در جامعه حاکم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «سارا فلاحی» نماینده مردم استان در مجلس شورای شورای اسلامی امروز چهارشنبه با سرهنگ «هادی گندمی» فرمانده انتظامی شهرستان ایوان دیدار و گفتگو کرد.

«سارا فلاحی» نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در این دیدار پلیس را مظهر اقتدار و مدافعان امنیت یاد کرد و اظهارداشت: امروز در سایه خداوند متعال و تلاش مدافعان امنیت در تمامی عرصه ها، امنیت خوبی در جامعه حاکم است و مردم ما کاملا امنیت را احساس و از این لحاظ همیشه باید شاکر و سپاسگزار خداوند متعال باشیم.

وی افزود: نمایندگان مجلس هم عینا این موضوع را لمس می‌کنند و شاهد جان فشانی و رشادت کارکنان نیروی انتظامی در جهت برقراری نظم و امنیت هستند و نتیجه همه این‌ها در رضایت روز افزون مردم از عوامل انتظامی ملموس است. 

در ادامه این دیدار سرهنگ «هادی گندمی» فرمانده انتظامی شهرستان ایوان با تشریح عملکرد و اقدامات فرماندهی انتظامی شهرستان ایوان در راستای تامین نظم و امنیت مطلوب در جامعه، اظهارداشت: پلیس با تمام توان و به صورت شبانه روزی در راستای انجام وظایف خود به نحو احسن، تلاش می‌کند، اما در این راستا کمبود‌هایی در سایر بخش‌ها وجود دارد که بر امنیت تاثیر گذار است و بایستی مسئولان در این راستا همکاری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار