مسئول سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد خبرداد؛

تکمیل و مرمت ۷۵ باب منزل مسکونی محرومین در لامرد

سرهنگ پاسدار «حسن زاده» با اشاره به تلاش جهادگران لامردی برای خدمت به محرومان گفت: تاکنون ساخت، تکمیل و مرمت ۷۵ باب منزل مسکونی محرومین به ارزش ۳۰ میلیارد تومان توسط جهادگران لامردی انجام شده است.
کد خبر: ۶۶۶۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۶ - 08May 2024
تکمیل و مرمت ۷۵ باب منزل مسکونی محرومین در لامردسرهنگ پاسدار «محمد حسن زاده» مسئول سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از فارس به عملکرد یکساله بسیج سازندگی و جهادگران پرتلاش و سختکوش شهرستان لامرد پرداخت و اظهار داشت: هفته بسیج سازندگی امسال با شعار همه با هم برای خدمت رسانی به عموم مردم نامگذاری شده که اقدامات خوب و موثر طی یکسال گذشته تاکنون نظیر بویژه ساخت، تکمیل و مرمت ۷۵ باب منزل مسکونی محرومین به ارزش ۳۰ میلیارد تومان توسط جهادگران لامردی انجام شده است.
 
وی گفت: دو دستگاه خانه عالم در طی یکسال گذشته به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان نیز توسط بسیج سازندگی تکمیل شده که باید در این گونه موارد از تلاش‌های خوب خیرین نیز قدردانی کرد.
 
حسن زاده با بیان اینکه مجتمع فرهنگی، ورزشی غیب اللهی علامرودشت به ارزش ۳۲۰میلیون تومان طی یکسال گذشته تکمیل و به اتمام رسیده که نیمی از هزینه‌های آن توسط خیراندیشان عزیز صورت گرفته است، ادامه داد: تهیه جهیزیه برای ۲۵ نفر از زوج‌های نیازمند و مستمند که طی یکسال گذشته راهی خانه بخت شده اند با هزینه‌ای افزون بر ۷۰۰میلیون تومان صورت گرفته است.
 
این مقام مسوول با بیان این مطلب که کار جهادی عشق و علاقه می‌خواهد خاطرنشان کرد: در یکسال گذشته تاکنون ۱۲ چشمه سرویس بهداشتی به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان در مناطق کم برخوردار ساخته شده است.
 
وی، تهیه بسته‌های نوشت افزار جهت دانش آموزان بی بضاعت را از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط بسیج سازندگی شهرستان ذکر کرد و گفت: در این برنامه قریب به ۱۵۰۰ بسته به ارزش ۶۵۰ میلیون تومان هزینه شده، که از دیگر اقدمات مهم این مجموعه جهادی است.
 
سرهنگ حسن زاده، تهیه بسته‌های کمک‌های مومنانه و خدمات مواصات به تعداد ۱۸۰۰ بسته به ارزش یک میلیارد وچهارصد میلیون تومان در یکسال گذشته تاکنون را از دیگر اقدامات صورت گرفته بسیج سازندگی لامرد ذکر کرد.
 
مسوول بسیج سازندگی سپاه لامرد گفت: در بحث تجهیز کارگاه و مشاغل خانگی سه کارگاه به ارزش ۱۴۰میلیون تومان به بهره برداری رسیده و دو کارگاه اقتصاد مقاومتی نیز به ارزش ۳۰۰میلون تومان توسط سپاه ساخته شده که نیمی از آن نیز خیرین پای کار بودند.
 
وی تصریح کرد: در حوزه آبرسانی قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) سپاه لامرد اقدام به توسعه شبکه آب روستایی و ترمیم این شبکه به طول ۱۳۵۰ متر به ارزش ۶۵۰ میلیون تومان و احداث دو استخر ذخیره آب کشاورزی در مناطق روستایی لامرد به ارزش ۶۰۰میلیون تومان اشاره کرد.
 
سرهنگ حسن زاده به پرداخت وام به ارزش ۸میلیارد تومان و ایجاد فرصت شغلی برای ۷۵نفر، واکسیناسیون کردن دام‌های سبک به تعداد ۴۰هزار راس، مشاوره رایگان به کشاورزان توسط مربیان جهش تولید کشاورزی به طول هشت هزار هکتار زمین زیرکشت کشاورزی از دیگر اقدامات موثر بسیج سازندگی ذکر کرد.
 
همچنین راه اندازی دو صنعت نیمه کاره کارگاه ساخت درب‌های برقی به ارزش ۱میلیارد وپانصد میلیون تومان، و دیگری نیز صنعت سنگ بری به ارزش یک میلیارد تومان را نام برد که تعداد ۱۵ نفر را در این دو مجموعه مشغول به کار شده است.
 
مسوول بسیج سازندگی سپاه لامرد در پایان گفت: احداث سیل بند خاکی و بتونی سه مورد به ارزش ۴۰۰میلیون تومان ساخته شده و ترمیم راه روستایی و چاه‌های آب طرح محرم در تنگ فاریاب و روستا‌های عشایرنشین به طول ۹کیلومتر به ارزش ۹۰۰میلیون تومان نیز انجام شده است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار