استاندار مازندران:

فرهنگ ایثار و شهادت در کانون توجه دانشگاه‌های مازندران قرار گیرد

«نوری» گفت: یکی از رسالت‌های پایان نامه‌ها کاربردی بودن آن است که می‌توان شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت را در کانون توجه قرار داد.
کد خبر: ۶۶۶۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۹ - 09May 2024

دانشگاه‌ها فرهنگ ایثار و شهادت را در کانون توجه قرار دهندبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، جلسه استانی دومین کنگره بزرگداشت شهداي سرافراز استان مازندران با حضور «یوسف نوری» استاندار مازندران، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا، رؤسا و دبیران کمیته‌های این کنگره در سالن شهید رجایی استانداری مازندران برگزار شد.

«یوسف نوری» استاندار مازندران در این جلسه اظهار داشت: دانشگاهیان همگرایی در موضوع شهدا را مورد توجه قرار دهند و تدوین کتاب با موضوع شهدا باید به گونه‌ای باشد تا در مجامع بین المللی دیده می‌شود.

نوری افزود: معاونت دانشجویی دانشگاه‌ها برای نوشتن پایان نامه با موضوع شهدا برنامه ریزی کنند.

وی تصریح کرد: یکی از رسالت‌های پایان نامه‌ها کاربردی بودن آن است که می‌توان شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت را در کانون توجه قرار داد.

سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلای مازندران نیز در این جلسه گفت: دومین کنگره ملی ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران، نیمه اول مهرماه در مازندران برگزار می‌شود.

سردار مسلمی افزود: در مجموع ادارات و نهاد‌ها ۲۱ کمیته برای اجرایی شدن۲۵۰ عنوان برنامه توافق شده است.

«هادی ابراهیمی» مدیرکل صدا وسیمای مازندران نیز در این جلسه از پوشش کامل زنده و ضبطی پیش کنگره استان مثل یادواره ۷۰۰ روحانی شهید بهشهر، یادواره شهدای کارگر در سوادکوه، یادواره سردار بصیر در فریدونکنار و یادواره سردار طوسی در نکا خبر داد.

ابراهیمی افزود: هم اکنون طراحی و تولید برنامه ویژه روتین هفتگی با نام ستاره‌های خاکی با موضوع ترویج فرهنگ و شهادت به تهیه کنندگی «علیرضا فلاح» در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: تهیه بسته‌خبری با عنوان از آخر مجلس با هدف شهدای کمتر شناخته شده استان. تولید چهار موشن گرافی وصیت نامه شهدا، تولید سه استوری موشن با موضوع ده‌هزار و ۴۰۰ شهید استان و تامین و بارگذاری ۴۵ برنامه با موضوع گرامیداشت شهدای استان از دیگر برنامه‌های صدا وسیمای مرکز مازندران است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار