فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد؛

جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که مستقل از دولت‌های دیگر عمل می‌کند

سردار «خرم‌دل» گفت: یکی از ابعاد دشمنی رژیم صهیونیستی و استکبار نسبت به کشور ما این است که استقلال داریم و تنها کشوری که مستقل عمل می‌کند جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۶۶۶۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۶ - 09May 2024
جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که مستقل عمل می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، سرتی‍پ دوم پاسدار «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در اجلاسیه شهدای شهرستان بهمئی، اظهار داشت: همه کشور‌ها معمولا درگیر جنگ‌هایی هستند، اما ماهیت دفاع مقدس با همه جنگ‌ها متفاوت است، آن جنگ‌ها دنیایی است ما هشت سال دفاع مقدس را رقم زدیم و شهدا برای خداوند جان خود را فدا کردند.
 
سردار خرم‌دل افزود: در همه جنگ‌ها یک نابرابری وجود دارد که کشور‌های ضعیف در برابر کشور‌های قدرتمند شکست می خورند، ما با کشور پر قدرتی مقابله می‌کردیم، که از بلوک غرب و شرق حمایت می‌شد، برای اولین بار در تاریخ کشور سربلند بیرون آمدیم و یک وجب از خاک ما واگذار نشد.
 
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: نتیجه خون شهدا و صبر مادران شهدا و رزمندگان این شکوه و عظمتی است که امروز، جمهوری اسلامی ایران دارد.
 
وی با اشاره به آیه قرآن عنوان کرد: امروز به برکت خون شهید و وجود رزمندگان و جانبازان، در دنیا و آخرت شکوه برای مردم ما آفریده شده است.
 
سردار خرم‌دل گفت: ثمره خون شهیدان مربوط به خود شهید نیست آثار دنیوی دارد، امروز اگر ایران اسلامی در جهان با اقتدار ایستاده است و در مقابل دشمنان اسلام قد علم کرده است همه مدیون خون شهدا است. 
 
وی با بیان اینکه یکی از ابعاد دشمنی رژیم صهیونیستی و استکبار نسبت به کشور ما این است که استقلال داریم تصریح کرد: دشمنان نمی‌خواهند که این الگو توسط ایران اسلامی به کشور‌های منطقه سرایت کند، این استقلال توسط شهدا به مردم داده شده و تنها کشوری که مستقل عمل می‌کند جمهوری اسلامی است.
 
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: گرگ‌های خون آشام دور تا دور این کشور را محاصره و سال‌ها است که در حال توطئه هستند که این انقلاب را نابود کنند، اما شهدا با خون و رزمندگان و ایثارگران با مجاهدت خود از این انقلاب محافظت کردند.
 
وی با اشاره به عملیات «وعده صادق» بیان کرد: امروز این شکوه و عظمت ایران و افول آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی مرهون خون شهیدان محور مقاومت است.
 
سردار خرم‌دل تشکیل محور مقاومت را برکت خون شهیدان ذکر کرد و یادآور شد: امروز از دریای سرخ تا دریای مدیترانه یک محور تشکیل شده و امروز رزمنده‌های یمن، عراق، سوریه و فلسطین در برابر استکبار ایستاده اند. 
 
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فرموده «امام خمینی (ره)» مبنی بر اینکه (جنگ برای ما یک نعمت است)، افزود: امروز می‌بینیم در جنگ نقاط ضعف و قوت را شناسایی کردیم و برای دفاع و جنگ‌های آینده خودمان را آماده کردیم. 
 
وی ابراز داشت: «عملیات وعده صادق» یکی از برنامه‌های ما علیه رژیم صهیونیستی است، و ما در یک نمایش نظامی متفاوت، که چندین ساعت تمام شبکه‌های تلویزیونی معطوف به عملیات ما علیه دشمن شده بود، هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکستیم.
 
سردار خرم‌دل عنوان کرد: این قدرت عظمت و شکوه ما است باید به این افتخار کرد، برای اولین بار در تاریخ به یک کشور اتمی حمله شد بعد از ۵۰ سال به رژیم صهیونیستی حمله شد و ۱۰ کشور آن را حمایت می‌کردند، آینده معلوم می‌شود که چگونه تحقیر شده اند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها