رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

الگو قرار دادن حضرت معصومه (س) رمز سربلندی بانوان است

حجت‌الاسلام عدیده گفت: بانوان می‌توانند با الگو قرار دادن حضرت فاطمه معصومه (س) در تمام ابعاد موفق و سربلند باشند.
کد خبر: ۶۶۶۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵ - 11May 2024

الگو قرار دادن حضرت معصومه (س) رمز سربلندی بانوان استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمد عدیده» رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام در جشن بزرگ ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر که با حضور کارکنان و خانواده‌های آن‌ها در مسجد حضرت ولیعصر (عج) شهرک سازمانی این منطقه برگزار شد، ضمن عرض تبریک ددهه کرامت، اظهار داشت: امروز دختران و زنان ما دوشادوش مردان در عرصه‌‌های مهم علمی، فناوری و ورزشی فعال هستند و با تلاش روزافزون خود چهره‌ای متفاوت از دختران را به نمایش گذاشته‌اند.

وی با اشاره اینکه دشمنان همواره با ابزار رسانه‌‌ای و شعار‌های عوام‌فریبانه به دنبال تضعیف جایگاه زنان در جامعه هستند، افزود: بانوان می‌توانند با الگو قرار دادن حضرت فاطمه معصومه (س) در تمام ابعاد موفق و سربلند باشند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام با بیان اینکه یکی از مهمترین فضایل حضرت معصومه (س) عشق به ولایت بود، خاطرنشان کرد: امام رضا (ع) نیز بارها در خصوص ثواب زیارت و جایگاه حضرت معصومه (س) سخنانی را بیان داشتند که این امر نشانگر شان این حضرت است.

حجت‌الاسلام عدیده در ادامه با اشاره به نقش و جایگاه دختران در فرهنگ اسلام، خاطرنشان کرد: دختران و مادران امروز قشر پیشرو جامعه در دوران انقلاب بودند و با شجاعت، مردان را به خیابان‌ها آورده و در تداوم انقلاب، فتنه‌‌های مختلفی را پشت سر گذاشته و نقش مهمی داشتند.

این مراسم با بخش‌های اجرای استند آپ کمدی، برگزاری مسابقه و تجلیل از کسانی که نام مبارک فاطمه و معصومه دارند، خاتمه یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار