مشاور امنیت ملی عراق:

نقش راهبردی ایران برای ایجاد صلح در منطقه بر همگان ثابت شده‌است

فالح فیاض در جریان دیدار با شمخانی گفت: امروز نقش راهبردی و بی‌بدیل ایران مقتدر و با ثبات در ایجاد صلح و امنیت در منطقه بر همگان اثبات شده است.
کد خبر: ۶۶۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱ - 17January 2016

نقش راهبردی ایران برای ایجاد صلح در منطقه بر همگان ثابت شده‌است

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، فالح فیاض مشاور امنیت ملی عراق با دبیر شورای عالی امنیت ملی ظهر امروز (یکشنبه) دیدار و درباره مسائل دو جانبه و همچنین تحولات منطقهای و بینالمللی به گفتوگو پرداخت.

فالح فیاض مشاور امنیت ملی عراق با تبریک موفقیت ارزنده جمهوری اسلامی ایران در عرصه دیپلماسی و اجرایی شدن برجام اظهار داشت: امروز نقش راهبردی و بی بدیل ایران مقتدر و با ثبات در ایجاد صلح و امنیت در منطقه بر همگان اثبات شده است.

 وی با ارائه گزارشی از موفقیتهای اخیر ارتش و نیروهای مردمی این کشور در آزاد سازی الرمادی و وارد آوردن ضربات سنگین به تروریستهای تکفیری افزود: مجموعه شرایط برای اجرای مراحل نهایی نابودی جریانهای تروریستی در عراق و پاکسازی کامل خاک این کشور از لوث وجود تروریستهای داعشی فراهم شده است.

مشاور امنیت ملی عراق با ابراز امیدواری در خصوص توسعه مناسبات اقتصادی، امنیتی و فرهنگی بین دو کشور و مشارکت بیش از پیش جمهوری اسلامی ایران در بازسازی زیرساختهای صدمه دیده کشور عراق اظهار داشت: روابط استثنایی و سازنده بین ایران و عراق میتواند به عنوان الگویی موفق در مناسبات بین سایر کشورهای منطقه تعمیم یابد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار