سرلشکر صفوی در مراسم بزرگداشت سردار فولادگر:

استراتژی «شهر سوخته» آخرین راهکار متحدان عربی و غربی است

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، با بیان این که برخی کشورهای منطقه دست در دست صهیونیست ها دارند، گفت: گسترش جنگ روانی علیه ملت‌های اسلامی در اروپا، آمریکا و جهان اسلام، راه اندازی جنگ نیابتی و استراتژی شهر سوخته در کشورهای منطقه بخشی از اقدامات متحدان عربی و غربی است.
کد خبر: ۶۶۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳ - 17January 2016

استراتژی «شهر سوخته» آخرین راهکار متحدان عربی و غربی است

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، عصر امروز در مراسم بزرگداشت مهاجر الیالله سردار علیاصغر فولادگر اظهار داشت: 14- 15 سال است که منطقه ما در غرب آسیا به جنگ و ناامنی کشیده شده است. یعنی از سال 2001 تاکنون این منطقه درگیر جنگ و ناامنی بوده که اسم آن را غربیها راهبرد جدید علیه جهان اسلام گذاشتهاند.

وی افزود: از حادثه مشکوک 11 سپتامبر تاکنون متهم سازی مسلمانان به تروریسم شروع شد و این که مسلمان ها خشونتگرا هستند از همان زمان مطرح شد. لذا می بینیم از 2001 مبارزه با تروریسم نیز کلید می خورد.

سردار صفوی در ادامه با بیان این که برخی کشورهای عربی منطقه دست در دست صهیونیست ها دارند، از حداکثر سازی حمایت جهان عرب از اسرائیل خبر داد و بیان داشت: گسترش جنگ روانی علیه ملت های اسلامی در اروپا، امریکا و جهان اسلام، راه اندازی جنگ نیابتی و استراتژی شهر سوخته در کشورهای منطقه بخشی از اقدامات متحدان عربی و غربی است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا ادامه داد: آمریکایی ها پس از هزینه کردن میلیاردها دلار در افغانستان و دادن 5 هزار کشته و 15 هزار زخمی متوجه شدند نباید به صورت مستقیم در منطقه حضور یابند. لذا تروریستها را آموزش دادند و به واسطه آن اکنون 5 سال است با پشتیبانی کشورهایی با عنوان اسلامی، مسلمانان را می کشند.

وی با اشاره به این که تروریست های تکفیری در سوریه و عراق از دو هزار دلار تا 10 هزار دلار حقوق میگیرند، بیان داشت: 9 میلیون نفر مردم سوریه و عراق با این شیوه آواره شدند. علاوه بر این موضوع دیگری که به دنبال آن هستند، تجزیه کشورهای اسلامی است، البته استراتژی شهر سوخته به عنوان آخرین راهکار مد نظرشان قرار دارد.

سردار صفوی با بیان این که 10 ماه است یمن را بمباران می کنند و طی آن بیمارستان و مخزن های آب هم در امان نیستند، اظهار داشت: آنها به دنبال این هستند تا کشورهای محور مقاومت را نابود کنند؛ سعودی ها از 2010 تا 2014، سی میلیارد دلار و مابقی کشورها، کشورهای عربی منطقه به میزان 20 میلیارد دلار از آمریکا و اروپا سلاح خریدند. در حالی که حتی یک تیر هم به سمت اسرائیل شلیک نکردند.

وی با تاکید بر این که ائتلاف آمریکایی ها در مبارزه با تکفیریها دروغ است، تصریح کرد: تمام تلاش های آمریکا و متحدان عربی و غربی این است که امنیت اسرائیل را حفظ کنند و در مقابل به تخریب کشورهای اسلامی بپردازند تا با از بین رفتن محور مقاومت، امنیت پایدار برای رژیم اشغال گر قدس به وجود آید.

سردار صفوی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: ائتلاف ایران، سوریه، عراق، روسیه و حزب الله لبنان که اکنون به پیروزی های بزرگی منجر شده، آمریکایی ها را با شکست مواجه می کند.

وی با طرح سوالی مبنی بر این که آیا آنچه در سوریه، عراق، یمن و عربستان میگذرد با مسائل مربوط به امام زمان (عج) مرتبط است یا نه، تصریح کرد: بررسی کنید ببینید آنچه که در منطقه میگذرد و ظلم های که می شود ارتباطی با امام زمان(عج) و عصر ظهور دارد یا نه. اگر دارد باید خود و ملت های اسلامی را آماده کنیم.

سردار صفوی در ابتدای این مراسم با ذکر ویژگی ها و سوابق سردار فولادگر بیان کرد: سردار فولادگر در اندیشه و تفکر از اندیشه توحیدی برخوردار بود و قرآن را بسیار زیبا تلاوت و تفسیر میکرد. همچنین در مباحث سیاسی نیز از بصیرت سیاسی نسبت به محیط داخلی و پیرامون ایران به ویژه کشورهای عربی برخوردار بود.

وی ادامه داد: سردار فولادگر هفت سال در دستیاری فرمانده معظم کل قوا با بنده همکاری میکرد.

سردار صفوی اذعان کرد: سردار فولادگر به دلیل این که ده سال در کشورهای عربی و منطقهای فعالیت کرده بود. به گمان من توسط آل سعود شناخته شده بود به همین خاطر او را به شهادت رساندند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار