مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی:

زنان ایثارگر الگو‌یی برای تبیین شیوه زندگی ایرانی - اسلامی برای بانوان هستند

سرهنگ الهی‌راد گفت: زنان ایثارگر به عنوان الگو‌هایی در جهت تبیین شیوه زندگی ایرانی - اسلامی برای بانوان نسل جوان جامعه ما هستند.
کد خبر: ۶۶۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۸ - 12May 2024

زنان ایثارگر به عنوان الگو‌یی در جهت تبیین شیوه زندگی ایرانی - اسلامی برای بانوان هستندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، امروز (یکشنبه) نشست تخصصی مسئولین امور بانوان ادارات فرهنگی با دستور کار برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ پاسدار «مهدی الهی‌راد»  ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و دهه کرامت، اظهار داشت: بانوان ایران اسلامی چه در دوران پرفراز و نشیب پیروزی انقلاب و چه در دوران پر افتخار دفاع مقدس، پا‌به‌پای مردان این سرزمین، علیه استکبار مبارزه کردند. 

وی با اشاره به اهمیت پرداختن به زندگی زنان ایثارگر، تصریح کرد: مناسبت‌های ملی و استانی دوران دفاع مقدس بهترین زمان برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و تبیینی در حوزه بانوان است. حال که در آستانه سالروز گرامیداشت سوم خرداد قرار داریم با برنامه‌ریزی فعالیت‌های شاخص و محوری، نقش بارز زنان سلحشور و رزمنده‌پرور این سرزمین بیش از پیش نشان داده شود.

سرهنگ الهی‌راد با تأکید بر اینکه زنان ایثارگر به عنوان الگو‌هایی در جهت تبیین شیوه زندگی ایرانی - اسلامی برای بانوان نسل جوان جامعه ما هستند، گفت: باید کارگروه سیاستگذاری و برنامه‌ریزی در حوزه بانوان با توجه به همه سطوح مرتبط، تشکیل شود تا به عنوان یکی از وظایف و اهداف اصلی این کارگروه راهبردی، زنان ایثارگر و رزمنده شناسایی و به جامعه، به ویژه نسل جوان بانوان شناسانده شوند.

در ادامه، هموندان جلسه با تشریح برخی از فعالیت‌های انجام شده در در حوزه بانوان، خواستار همکاری و هم‌افزایی بیشتر ادارات و سازمان‌ها در این راستا شدند و ضمن استقبال از تشکیل این کارگروه آمادگی خود را برای هرگونه همکاری در راستای اهداف مورد نظر اعلام داشته و خواستار استقرار جلسات و تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای اجرایی شدن فعالیت‌ها شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار