بمباران جنون‌آمیز «جبالیا» در شمال نوار غزه

رسانه‌های عربی از بمباران جنون‌آمیز «جبالیا» توسط ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.
کد خبر: ۶۶۶۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸ - 12May 2024

بمباران «جبالیا» توسط ارتش رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از رسانه‌های عربی، جنگنده‌های ارتش اشغالگر قدس شب گذشته منطقه جبالیا در شمال نوار غزه را بمباران کردند که در جریان این حملات چند تن از شهروندان غیر نظامی فلسطینی شهید و زخمی شدند.

این حملات در حالی صورت می‌گیرد که رژیم صهیونیستی ماه‌ها پس از اعلام «نابودی» حماس در این منطقه، حمله زمینی جدیدی را به این منطقه آغاز کرد.  

پس از صدور دستور ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر تخلیه شهر رفح که یک میلیون و ۴۰۰ فلسطینی در آن پناه گرفته‌اند، برخی از سران غرب و سازمان ملل نسبت به حمله زمینی صهیونیست‌‌ها به این شهر هشدار داده بودند. 

در همین خصوص، یکی از پزشکان اورژانس بیمارستان جبالیا، خبر از وخامت اوضاع آن جا داد. وی در ادامه افزود: به دلیل کمبود سوخت، هیچ نوری وجود ندارد و هیچ خدمات پزشکی در دسترس نیست؛ زیرا اسرائیلی‌ها عملیات خود را در این منطقه گسترش داده‌اند. ما اکسیژنی نداریم که به بیماران بدهیم.

وی اعلام کرد: بیشتر زخمی‌ها کودکان و زنان هستند و ما با حداقل امکانات، خدمات بهداشتی را ارائه می‌دهیم. 

بر اساس این گزارش، از هفت اکتبر تاکنون در جریان حملات صهیونیست‌‌ها به نوار غزه، حداقل ۳۴ هزار و ۹۷۱ نفر از فلسطینی‌‌ها شهید و ۷۸ هزار و ۶۴۱ نفر مجروح شده‌اند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها