استاندار خراسان رضوی مطرح کرد؛

لزوم تبدیل اقتدار نرم‌افزاری ارتش به آمادگی فیزیکی

نظری گفت: قدرت اصلی و نقطه تمایز کشور ما با دیگر ارتش‌ها در اقتدار و قوه نرم‌افزاری است؛ بر همین اساس باید این قوه نرم‌افزاری به توان، قدرت، آمادگی فیزیکی و ابزاری تبدیل شود.
کد خبر: ۶۶۶۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳ - 12May 2024

اقتدار نرم‌افزاری ارتش ایران نقطه تمایز ما با سایر کشورهاستبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی، در دیدار با استادان و دانشجویان دانشگاه فرماندهی ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: استان خراسان رضوی هفت میلیون نفر جمعیت دارد و سالانه پذیرای بیش از ۳۰ میلیون زائر از نقاط مختلف کشور است.

وی ادامه داد: جمعیت خراسان رضوی تلفیقی از شیعیان و اهل سنت و است و این در حالی است که خراسان رضوی ۸۰۰ کیلومتر مرز مشترک با ۲ کشور همسایه دارد و با وجود این ویژگی‌ها خوشبختانه مساله امنیتی در این استان نداریم.

استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که قدرت تصمیم گیری، بسیار مهم و از ویژگی‌هایی یک مدیر و فرمانده است گفت: استانداری نقطه هماهنگی و هم‌افزایی در استان است و بر این اساس، مبتنی بر مزیت‌های موجود در استان، برای حل مشکلات اقدام می‌شود.

این مقام مسئول با بیان این که قرارگاه‌های عملیاتی و تحولی در استان متناسب با موضوعات مورد نیاز ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: در این قرارگاه‌ها تصمیمات به لحظه گرفته می‌شود؛ بر همین اساس با همراهی مدیران به این باور رسیده‌ایم که در قرارگاه‌ها یک هدف قاطع و عملیاتی ایجاد کنیم تا مشکلات تسهیل شود.

امیر سرتیپ ستاد رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش نیز در این دیدار ابراز داشت: این دانشجویان با هدف آشنایی بیشتر با توانمندی‌ها و امکانات منطقه شمال شرق کشور به مشهد سفر کرده‌اند؛ بر همین اساس بازدید‌های آموزشی و عملیاتی به منظور بررسی توانمندی‌های داخلی کشور در حال انجام است.

وی ادامه داد: بیش از ۵۰ نفر از استادان و دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش طی ۱۰ روز به مناطق مختلف شمال شرق کشور در حال سفر هستند تا با توانمندی‌های ارتش جمهوری اسلامی بیشتر آشنا شوند.

فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق تصریح کرد: قرار است این استادان و دانشجویان در سفر خود با سایر مسوولان و مقامات سیاسی این منطقه نیز دیدار و گفت‌وگو کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها