«نقش زنان استان کرمان در دفاع مقدس» رونمایی شد

در شورای راهبردی دفاع مقدس بانوان از کتاب دو جلدی نقش زنان استان کرمان در هشت سال دفاع مقدس رونمایی شد‌.
کد خبر: ۶۶۶۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۷ - 12May 2024

«نقش زنان استان کرمان در دفاع مقدس» رونمایی شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان،شورای راهبردی دفاع مقدس بانوان امروز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه با حضور «مریم مجتهدزاده» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان، «محمود مهدوی‌فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و جمعی از همسران و دختران شهدا در محل سالن شهید مرتضوی برگزار شد.  

۲۰۸ خانواده کرمانی بعد از دفاع مقدس چشم انتظار عزیزانشان هستند

«مهدوی‌فرد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با تبریک دهه کرامت اظهار داشت: در استان کرمان و ملک شهید سلیمانی، ۲۰۸ خانواده بعد از ۸ سال دفاع مقدس هنوز چشم انتظار فرزندان یا همسران خود هستند.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان دارای ۹۶ شهید زن است: ۴۵ زن در حادثه گلزار ، ۲۷ شهید در مراسم تشییع سردار دل‌ها و دیگر شهیدان از شهدای ترور و دفاع مقدس هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان افزود: ۳۴ کتاب ویژه زنان در دفاع مقدس چاپ شده که ۲۰ کتاب مربوط به کودکان و نوجوانان بوده و ۱۴ کتاب به صورت داستان، رمان و خاطره تولید شده است.

وی در پایان تصریح کرد: استان کرمان، رتبه دوم کشوری را در بحث تولیدات فضای مجازی در خصوص دفاع مقدس داشته و توانستیم گوشه‌ای از زندگی خانواده شهدا را چاپ کنیم و بعد از ۵ سال کتاب نقش زنان استان کرمان در دفاع مقدس به پایان رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار