نماینده ولی‌فقیه در خوزستان:

مقاومت امروز غزه الهام گرفته از مقاومت مردم خرمشهر است

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: در جنگ ۸ ساله تحمیلی تمامی ابرقدرت‌‌های دنیا علیه کشورمان وارد جنگ شدند اما یک ذره از خاک میهن اسلامی‌مان جدا نشد. 
کد خبر: ۶۶۶۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷ - 13May 2024

مقاومت امروز غزه الهام گرفته از مقاومت مردم خرمشهر استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید عبدالنبی موسوی‌فرد» نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان امروز در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت سوم خرداد (سالروز آزادسازی خرمشهر) با تبریک ایام دهه کرامت اظهار داشت: ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار است و آمریکا که خود را ابرقدرت دنیا می‌داند در برابر کشورمان با خضوع سخن می‌گوید.

وی با گرامیداشت حماسه سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: مردم ایران نسبت به خرمشهر احساس دین می‌کنند چون مقاومتی که امروز در غزه است از مقاومت مردم قهرمان خرمشهر و ۸ سال دفاع مقدس الگو گرفته شده است. 

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: در جنگ ۸ ساله تحمیلی تمامی ابرقدرت‌‌های دنیا علیه کشورمان وارد جنگ شدند اما یک ذره از خاک میهن اسلامی‌مان جدا نشد. 

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: امام راحل فرمودند که انقلاب اسلامی ایران را صادر می‌کنیم و امروزه به خوبی متوجه این حرف می‌شویم و به بهترین شکل شاهد این صدور انقلاب در سراسر دنیا هستیم.

وی یادآور شد: برنامه‌های ستاد بزرگداشت سوم خرداد بایستی شروع شوند و دستگاه‌ها و ادارات باید بعد از این مناسبت تعهدی نسبت به شهرستان خرمشهر بدهند و به تکلیف خود عمل کنند تا نشان دهند که سوم خرداد امسال با سال‌های گذشته متفاوت است.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و دبیر شورای هماهنگی استان نیز در پایان این نشست، گزارشی از مهمترین اقدامات حوزه دفاع مقدس استان در سال گذشته ارائه داد و خواستار برنامه ریزی مدون استانی برای مناسبت‌های ارزشمندی همچون سوم خرداد و چهارم خرداد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار