مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

دوره جدید آموزش آشنایی با «علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت» در مازندران آغاز شد

سرهنگ «سلامی» گفت: همزمان با سالروز حماسه سوم خرداد دوره‌های آشنایی درس دو واحدی «علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت» در دانشگاه‌ها و دستگاه‌های دولتی استان مازندران آغاز شد.
کد خبر: ۶۶۷۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴ - 13May 2024

دوره جدید آموزش آشنایی با «علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت» در مازندران آغاز می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در جلسه با «فرج الله فتح الله پور» رئیس سازمان برنامه و بودجه استانداری با گرامی‌داشت یاد شهدای مدافع حرم لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا در کربلای «خان‌طومان» اظهار داشت: ارزش‌های دفاع مقدس گنجینه و میراث گرانبهای ملت ایران است.

 وی با بیان اینکه معارف دفاع مقدس و مقاومت یکی از مصادیق جهاد تبیین و موجب افزایش بصیرت کارکنان دولت و بخش‌های غیر دولتی می‌شود، افزود: تاکنون ۵۰ درصد از کارکنان دولت در استان مازندران آشنتایی با علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت را فرا گرفته‌اند.

 سرهنگ سلاامی بیان کرد: همزمان با سالروز حماسه سوم خرداد دوره‌های آشنایی با درس دو واحدی «علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت» در دانشگاه‌ها و دستگاه‌های دولتی استان مازندران آغاز شد.

 «فرج الله فتح الله پور» رئیس سازمان برنامه و بودجه استانداری نیز با اشاره به اهمیت آموزش معارف دفاع مقدس در بین کارکنان ادارات و دستگاه‌های استان مازندران از آمادگی در این بخش خبر داد.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار