نمایشگاه «هفته فرهنگی فلسطین؛ ۷۶ سال مقاومت در برابر اشغالگری» افتتاح می‌شود

نمایشگاه «هفته فرهنگی فلسطین؛ ۷۶ سال مقاومت در برابر اشغالگری» روز سه‌شنبه (۲۵ اردیبهشت) در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۶۶۷۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳ - 13May 2024

نمایشگاه «هفته فرهنگی فلسطین؛ ۷۶ سال مقاومت در برابر اشغالگری» افتتاح می‌شود

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، آیین افتتاحیه نمایشگاه «هفته فرهنگی فلسطین؛ ۷۶ سال مقاومت در برابر اشغالگری» همزمان با روز نکبت (۱۴ می) به‌همت معاونت فرهنگی هنری موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با مشارکت آموزش و پرورش منطقه ۱۴ و اتحادیه بین‌المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری، با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین «میثم امرودی» مشاور فرهنگی وزیر امور خارجه و دبیرکل مجمع فعالان آزادی قدس شریف و جمعی از شخصیت‌های فعال در حوزه فلسطین برگزار می‌شود.

این مراسم روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ساعت ۱۰ صبح در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شده و علاقمندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه، از تاریخ ۲۵ تا ۳۱ اردیبهشت، از ساعت ۹ تا ۱۸ به گالری فکه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاغ مقدس مراجعه کنند.

یوم‌النکبة (روز مصیبت)، از نظر فلسطینی‌ها یادآور روز‌های تلخ یعنی اشغال سرزمین‌شان و مصادره اراضی توسط صهیونیست‌ها و اولین موج آوارگی و اخراج بیش از ۸۰۰ هزار فلسطینی از خانه و کاشانه‌شان است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار