مادر شهیدان جاموسی آسمانی شد

«خدیجه زاده‌رکنی» مادر شهیدان «محمدعلی و یوسف جاموسی» پس از تحمل سال‌ها رنج فراق فرزندانش دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۶۶۷۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۶ - 14May 2024

مادر شهیدان جاموسی در دزفول آسمانی شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، حاجیه «خدیجه زاده‌رکنی» مادر شهیدان «محمدعلی و یوسف جاموسی» پس از تحمل سال‌ها رنج فراق فرزندانش، در سن ۹۶ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع پیکر پاک این مادر گرانقدر امروز ۲۵ اردیبهشت ساعت ۱۷ در قطعه صالحین گلزار بهشت علی دزفول با حضور مسئولان و خانواده‌های شاهد و ایثارگر برگزار خواهد شد.  

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و سرهنگ پاسدار «هادی سعادت‌زاده» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول نیز به همین مناسبت پیام مشترکی صادر کردند و درگذشت این مادر مومنه و صبور را تسلیت گفتند.

 فرزندان این مادر صبور «محمدعلی جاموسی» متولد یکم تیرماه ۱۳۴۱، در ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۳۶۱ در عملیات بیت‌المقدس منطقه شلمچه و  «یوسف جاموسی» متولد ۴ فروردین ۱۳۴۹ در ۲۰ خرداد ۱۳۶۵ در عملیات والفجر ۸ در منطقه فاو به فیض شهادت نائل آمدند و مزار مطهر این شهدای والامقام در گلزار شهدای بهشت علی دزفول زیارتگاه عاشقان است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار